دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

دغدغه!!!

میلان |

خواهر زاده م تازه رفته اول دبستان ازم می پرسه خاله چقدر مشق داری؟

میگم خاله من کلی مشق دارم!!!!

سؤال تأمل انگیزی که پرسید چه روزایی ورزش دارین!؟

بعد گفت اسم خانم معلمتون چیه؟

گفتم خاله من یه دونه خانم معلم ندارم! چنتا خانم معلم و آقا معلم دارم!

...کلی تعجب کرده بعدش می پرسه خاله میز چندم می شینی ؟ من میز دوم می شینم!

گفتم جان؟؟ تا حالا از این زاویه به دانشگاه نگا نکرده بودم!!!


  • میلان

نظرات  (۱)

cheghadr banamk...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی