دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

عنوان وبلاگ

میلان |

نگرانم که اگه فارغ التحصیل بشم و دیگه دانشجو نباشم؛ سر عنوان وبلاگم چی میاد؟ باید عوضش کنم بذارم دست نوشته های غیر دانشجویی!

اگه خدا بخاد یکی دو تا مطلب علمی هم تنگ وبلاگم بذاریم دیگه خیلی تکراری شده...

کلاً نگرانم برای فارغ التحصیلی... استادم منو دید گفت حالا که دفاع کردی برنامه ت چیه؟ گفتم هیچی استاد میخام از بی برنامگی لذت ببرم! خندید گفت اگه واقعاً قصد ادامه تحصیل نداری من برات یه کاری دارم ولی فعلا برو استراحت کن تا وقتش برسه... کلاً این استادم عاشق اینه که منو به کار بگیره برام کار درست کنه؛ دفعه پیش که برنامه شو خراب کردیم، امیدوارم این دفعه مشکلی پیش نیاد... من خودمم عاشق اینم که این استادم برام کار درست کنه! کلا عاشق این استادمم خیلی ماهه:-)

  • میلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی