دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

یاد امتحانات دبستانم می افتم . سؤال ها پر از جای خالی بودند که باید پر میشد. " جاهای خالی را با عبارت مناسب پر کنید. " اتفاقاً جایت خالی! ترم پیش یکی از استادها در امتحانش 2 نمره جای خالی داده بود ! ما هم کلی ذوق کرده بودیم ! فکر نمی کردم انقدر جای خالی را دوست داشته باشم. تا آن روز فکر می کردم از جای خالی بدم می آید... شاید آن قدر زیاد است که دلم را زده باشد... در باغچه مان پر از جای خالی گل است ! در کارنامه ام پر از جای خالی 20 است! حساب های بانکی ام پر از جای خالی پول است!

یادش بخیر چقدر دبستان خوب بود چقدر زیاد 20 می گرفتیم . فکر می کنم به خاطر همان جای خالی ها بود که 20 می گرفتم . همان جاهای خالی که پس از مدت ها دوباره در دانشگاه تجربه کردم. ولی به جای 20 ،12 گرفتم ! سال هاست که 20 نمیگیرم... چقدر جای خالی تو زیاد است... همه جا پر است؛ از جای خالی تو! هر جا،،،جای خالی توست...

زندگی برایم بی معنی می شود. اما بعد ها می فهمم که زندگی پر کردن جاهای خالی است. پر کردن خط های خالی دفترم، پر کردن پست های خالی وبلاگم، پرکردن کشو های خالی قفسه ام،،،

"جاهای خالی را با عبارات مناست پر کنید ." اصلاً تو آن عبارت مناسب دلم نبودی ، که قلب خالی ام را با تو پر کنم ؛ به خاطر همین دیگر 20 نمی گیرم ؛ به خاطر همین 12 گرفتم...

  • میلان

نظرات  (۱)

جای خالی...آزاردهنده ترین واژه در دایره لغاتم هست!
کسی که جایش خالی است باید هم پا با سرعت نور جای خورد را بگیرد...
کسی که جای خالی خود را باوجود خود پرنکند اصلا مناسب جای خالی نیست!
پاسخ:
آره دغیغاً...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی