دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

این ترم بنده درس تاریخ ریاضیات برداشته بودم که برای ارائه فردی یک دانشمندی رو معرفی کردم به نام آقای "کورت گودل" که استاد ایشونو نمی شناختن. و بعد از ارائه بنده گفتن که مطلبت خیلی جدید و خوب بود. چون واقعا روش کار کرده بودم!

و برای ارائه گروهی مون هم خانم "مریم میرزاخانی" رو معرفی کردیم که باز هم بعد ارائه م استاد تشکر کردن! و گفتن که خیلی خوب بود!

اما جالبه بدونید که تقریبا اگه بخام آمار بدم مینیمم 50 درصد بچه ها علاقه داشتن موقع ارائه شون کلاس خالی تر باشه و همین طور بچه ها هم گوش ندن و همهمه باشه! درست عکس من! که دوست داشتم کلاس پر باشه و همه هم ساکت باشند و با دقت گوش کنن! که همین طور هم شد! تعریف از خود نباشه ولی مینیمم 40 درصد هم کلاسی ها از مطلبم تعریف کردن و تشکر کردن و به کارم امتیاز دادن!

و با همه ی این اوصاف من 18 گرفتم! از نمره دیگران اطلاع ندارم اما ارائه ی هیچکسی -حداقل به ظاهر- این طوری به دل بچه ها و حتی خود استاد ننشسته بود!

انتظار داشتم 20 بشم!

موضوع ارائه گروهی مون به پیشنهاد خود استاد بود! ولی موضوع فردی رو خودم انتخاب کردم و اونم سر یک کلاس دیگه یک استاد دیگه اسمشو بهمون گفت و من دنبالش کردم که البته هیچ وقت هم فرصت نشد ازش تشکر کنم! الان که فکر می کنم میبینم روی تعریفای دیگران هیچوقت نمیشه حساب کرد! روی امتیاز دادن ها و تشکرها و حتی نگاهای تحسین برانگیز و مشتاق هیچ استادی نمیشه حساب کرد!

همه نمره هام همچین وضعی دارن... پایین نیستن، اما به میزان تلاشم هم نیستن...


  • میلان

نظرات  (۲)

بله واقعا ارائه ت 20بود میدونی که من تعارف ندارم و بی خودی از کسی یا چیزی تعریف نمیکنم :)
ایشاله درست شه
انشاله درست بشه.
درمورد آخرین درسی که نمره هاش اومد هم وافعا متاسفم :/
پاسخ:
بیخیالش دنیا دو روزه گلم...من به جز توابع به تمام نمراتم اعتراض کردم این ترم!...
ایشون (استادومیگم) همیشه همینجورین!
من مطمئن بودم20میشی,میدونی که ایشون تحت فشارن زیر ذره بینن اصن زیر میکروسکوپن!!! اصن میدونی چیه یه جایی که خودت میدونی که اتاق فرد خاصی هست یه رصدخونه زدن این استاد رو رصدکنن!خخخ
واقعا ارائه تون خیلی خوب بود ولی ارائه فردیت خیلی بهتر و هیجان انگیزتر از موضوع گروهی تون بود(البته این نظرمنه شاید بخاطراین بود که درمورد پروفسور میرزاخانی اطلاعات بیشتری داشتم ولی یه توقع داشتم ازت که بیشتر از این پروفسور دفاع کنی دربرابر حملات ایشون! البته شایدم بخاطر همون یه کم دفاعت نمره ازت کم کرده باشه چون دلیل دیگه ای واسه کم کردن نمره ازت وجود نداشته)
کورت گودل آقای چرا! خیلی جالب بود اگه دوست داشتی دوباره خلاصه شو اینجا بذار دوست دارم یا فایلتو برام بفرست بخونم ممنونD:
پاسخ:
وای یعنی انقدر خوشت اومده بود؟ خیلی خوشحالم!
مطالب "آقای چرا" رو حتمن میگذارم. اگر ویندوز لپتاپ درست شه ! چون تو هارد اونه!
الان دیدم بهم گفته نمره ت 19.25 هست. ولی تغییرش نداده هنوز. بهش میل دادم که تصحیحش کنه. دمش گرم به اعتراضم توجه کرد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی