دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

"نه"

میلان |

توی کارگاه های پیشگیری از اعتیاد معمولاً یه مهارتی رو به آدما یاد میدن، به نام مهارت "نه گفتن"
 من همیشه در طول زندگیم در ارتباط با دوستام راحت نه میگم! هرچند دوستای من حرف حتی سیگار رو هم وسط نکشیدن! اما خب چیزایی هست که نیاز هست که نه بگی در مقابلشون!
از روزی که خودمو شناختم همیشه حس میکردم که با دیگران تفاوت دارم، گاهی به خودم میگفتم که چنین چیزی نیست و من توهم زده شدم، اما گاهی هم این موضوع آزارم میداد، یعنی دوست داشتم مثل بقیه باشم و متفاوت نباشم!
هرچند که سعی میکردم که مثل بقیه باشم، اما بازم بعضیا به من میگفتن که تو خاصی! و هیچکس علت حرفشو نمیگفت!
کم کم سعی کردم با این موضوع کنار بیام و گاهی از تفاوتم به نفع خودم استفاده کنم! مثلاً خیلی راحت نه بگم و اصلاً هم کم نیارم!
گاهی اوقات دوستام میگن تو اگه روانشناسی میخوندی موفق تر بودی!...

  • میلان

نظرات  (۳)

خخخخ دشمنت خجالت زده شه خخخ:) جدی گفتم 
پاسخ:
ممنون نظر لطفتونه! :-)
همین متمایزت میکنه  دیگه D:
پاسخ:
:-))))))))
خجالت زده شدما
سلام
اصن یه توانایی حساب میشه نه گفتن
که متاسفانه من ندارم:(
پاسخ:
آره خب از لحاظ روانشناسی. تو جایی که سلامتیت در خطر باشه باید نه بگی دیگه !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی