دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

فوتبال...

میلان |

طبق دیدگاه بسیاری از کارشناسان طب سنتی فوتبال ورزش نیست!
اما طبق دیدگاه من که فرض بر اینه که از ورزش چیزی نمیدونم: ورزش چیزیه که به آدم قدرت بدنی ببخشه! نه اون چیزی که برای انجامش به طور حرفه ای، لازم باشه که از جای دیگه قدرت بدنی کسب کرده باشی!
 در طول عمرم تنها چند بار فوتبال بازی کردم، و هر بار ترجیح دادم دروازه بان باشم، و تا به حال هرگز گل نخوردم! چون با دستم تمرکز دارم روی توپ!
فوتبال، برای من هیچ وقت ورزش جذابی نبوده! چون من یک دخترم! طبیعیه. هر چیز بیخودی برای دختر ها جذاب نیست! اما حتی اگر دختر هم نباشم فوتبال تنها تمرکز منو به هم میریزه!
فوتبال، در کشور پیشرفته ای مثل آمریکا ورزش محبوبی نیست!
فوتبال، فرصتی برای دوستی ملل نیست! کافیه که نظر یه هوادار آتیشی رو بپرسین!
فوتبال، فرصتی برای درخشش استعداد ها نیست! ( حداقل تو ایران!)
فوتبال، فرصتی برای تراشیدن بت های جدیدتر و جذاب تره!
فوتبال، فرصتی برای پرت کردن حواس ماست!

فوتبال، فرصتی برای تلف شدن وقت گرانبهای ماست!
فوتبال، فرصتی برای پولدارهاست ، تا پولدار تر بشن!
فوتبال، فرصتی برای ایجاد تفرقه است! یا قرمز، یا  آبی...
فوتبال رو دوست ندارم! حتی اگر جام ملت های آسیا باشه!

  • میلان

نظرات  (۱)

:)
اما بنظرمن فوتبال پرهیجان ترین رشته ورزشیه که خب بنا به داشتن طرفدارزیاد تبدیل به تجارت شده اصن واسه اینکه طرفداراش زیادن باعث میشه پولدارا بیان دراین زمینه سرمایه گذاری کنن و به ثروت بیشتری برسن.اگه بخواهیم منطقی بشینیم بررسی کنیم که ما چقد از وقت گرانبهامون رو هدر دادیم میبینیم که تماشای یه بازی فوتبال تیم موردعلاقه آدم دربرابر وقت های تلف شده خودمون به منزله اپسیلون در تعریف حد و پیوستگی هست نه؟
منم زیاد فوتبال نمیبینم اما خب وقتی حالم خوبه و دوست دارم تفریح کنم چرا که نه البته توی فوتبال بازی کردنمم فقط تکلش به من میرسه خخخخخ 
پاسخ:
من توی بسکتبال و والیبال مهارتم خیلی بیشتره!
در مورد تلف کردن وقت هم خوب گفتی اما قطره قطره جمع گردد...
همین که تجارت شده یعنی دیگه آلوده شده دیگه باید ازش دست کشید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی