دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

اسم

میلان |

تا حالا فکر کردین که زیبایی نام ها نشان خوش سلیقگی یا بد سلیقگی پدر مادرشونه! همین طور اسم آدما نشونه تفاهم یا عدم تفاهم پدر مادرشونه؟ قطعاً تا به حال از این منظر به نام آدم ها فکر نکرده بودین؟! مثلاً من تو شناسنامه اسمم با اسم تو خونه م فرق میکنه! گاهی اوقات احساس چند شخصیتی میکنم. عجیب دچار سردرگمی میشما... اما من یک نفرو دیدم که پدرش و خانواده ی پدری یه چیز صداش میکنن، مادر و خانواده مادری یه چیز صداش میزنن، و تو شناسنامه هم یه چیز دیگه است! صد بار خدا رو شکر کردم!

  • میلان

نظرات  (۱)

ِِD:
منم یه وقتایی احساس دوگانگی شخصیت دارم !
اما توی شناسنامه یه اسم دیگه دارم فقط..
جالب بود پستت
پاسخ:
خب منم فقط دو تا اسم دارم. اون بنده خدا سه تا اسم داره طفلک...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی