دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

بالخره 24 دی امتحان ترم اول 93-94 دانشگاه قم به اتمام رسید. و هم اکنون ما در دوران نقاحت بعد امتحان به سر می بریم. خیلی دوست داشتم امتحانا تموم شه ولی الان کاری به ذهنم نمیرسه که انجام بدم!

زیر برگه ی امتحان آخرم نوشتم که امتحانات این ترم چه وضعیتی داشت! و نوشتم که شاید می تونستم خیلی بهتر جواب بدم اگر این اتفاق نمی افتاد. اما واقعاً خستگی ذهن رو به عینه می شد در من مشاهده کرد؛ نتونستم تا این حد موضوع رو توضیح بدم؛ اما حقیقت اینه که قبل همه امتحانات برای امتحان آخر از همه امتحانا آماده تر بودم! اما به دلیل گذر زمان و فراموش شدن مطالب ( برای آدمی مثل من که لای جزوه کاغذ میذارم که بدونم تا کجا خوندم! یعنی تا این حد...) و همچنین خستگی ذهنم به خاطر پشت سر هم بودن 4 امتحان ابداً بازدهی خوبی نداشتم!

ترم پیش هم همین اتفاق افتاد 10 خرداد 11 و 12 و 13 خرداد امتحان داشتم . و امتحان روز 13 م رو با 10 پاس کردم! که خودش کلی بود! و بسیار خوشحال بودم!

این ترم خدا به خیر کنه!... این از اون دوران نقاحت هایی که دائماً دست به دعا هستیم... :-)

  • میلان

نظرات  (۹)

آره تلاشمو میکنم میرم بیرون میپرسم خبرشو میدم
خخخخخ بله دقیقا :) بشین فک کن ببین کی داشتی به همچین اتفاقی فکر میکردی :)
عجب!!! :)
عزیزجانِ من :) خب خودت نوشته بودی امتحانا تموم شده نمیدونی چکارکنی خب خودت این واقعه رو جذب کردی D:
میخوای میگردم.
پاسخ:
میتونی پیدا کنی؟ اگه بشه که یک دنیا ممنون...
یعنی تو میگی من خراب شدن ویندوزمو جذب کردم؟ من بیجا کردم که به  همچین چیزی فکر کنم!    :-))))))
سلام,عه چرا؟
پاسخ:
خیلی باحال شده... نتم درست شد. ویندوز لپتابم پرید.... الان با رایانه م اومدم! آخه شانسه من دارم؟ تازه لپتاب منم که مینیه باید یه سی دی رم اکسترنال گیر بیارم...یعنی رسما بدبخت شدم! :-)
کجایی نیستی؟!
پاسخ:
سلام. اگه بدونی چی شده. چند روزه نتم قط شده با دایل آپ میام. ناناحنم... :-(
امام صادق(ع):
در قیامت هیچ عملی برتر و گرامی تر از صلوات بر محمد و آل محمد نیست.
پاسخ:
*اللهم صل علی محمد وآل محمد*
خخخخخخخ :)
از دست تو :)
فرزندم,دلبندم من مرامم اینجوریا نیس که از مهمون کار بکشم  ولی جوری برخورد میکنم خودِ مهمون خودش ترجیح بده به من کمک کنه تا تحملم کنه D:
....................................
فایل صوتی برات ارسال شد...
برای همین ایمیلی که در کامنتت درج میشه.
پاسخ:
اختیار داری شما با مرامی...
ممنون ولی من که نمیتونم دانلود کنم. نتم قطعه با دایل آپ که نمیشه دانلود کرد... :-(
آهاع! :))
یه چیزی به فکرم رسید:)
اگه حوصله ت سرمیره نمیدونی چکار کنی خب یه راهکاری هستا :)
بیا خونه ما مهمونی,باهم دست به دعا شیمD:
من بینوا باید از شنبه 100صفحه ترجمه کنم عه عه عه :)
پاسخ:
طفل معصوم!
منو به مهمونی ترجمه دعوت می کنی! جذابه! دوست دارم! ولی میخای ازم کار بکشی! میترسم!
سلام 
:)
پاسخ:
سلام گلم! :-)
اوه! با۱۰؟!!!!
موفق باشین
پاسخ:
شما هم موفق باشید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی