دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

چرا چاقی سرچشمه تمام بیماری هاست؟ به عقیده من بخش اعظمی از بیماری به تلقینات ما برمیگرده! که البته بسیاری از بیماری های عصر نوین عصبی هستند! یعنی خود دکتر تشخیص میده که عصبی نشو برات دارو نمی نویسم! حتی شده طرف کارش به جراحی کشیده به خاطر اعصاب! اگه ما تلقینات و انرژی و حال روحی خودمونو کنترل کنیم و خودمونو در وضعیت ایدآل قرار بدیم کمتر به بیماری دچار میشویم. اما گاهی اوقات که ما گرسنه هستیم و غذا در دسترس نداریم مثلاً سر کلاس! هر حال نامطلوبی رو به گرسنگی ربط میدیم. مثلاً اگه سر درد بگیریم میگیم به خاطر گرسنگیه دل درد یا حتی خستگی... خلاصه که چیزی رو به خودمون یا نمی گیریم. و این یعنی تلقین اینکه من سلامت هستم! اما وقتی که ما سیر باشیم خبری از این چیزا نیست . و کوچکترین وضعیت غیرمعمول به عدم سلامتی ربط میدیم . این یعنی انرژی منفی! شاید یکی از علل که میگن چاقی سرچشمه بیماری هاست ؛ همین باشه...

  • میلان

نظرات  (۳)

  • سید محمد میرهاشمی
  • سلام
    لک فضل من الله وکفی بالله علیما 70 نسا

    چنین فضل ازسوی یکتا خداست که داناییش بس همه خلق راست



    ترغیب شما فرهیختگان با صفا و تحریض شما فرزانگان با وفا که صحیفه ی حال ازفروغ رویتان جمال گیرد و بضاعت افضال سخن بر حسن فکر و کارتان کمال پذیرد ، حامل و باعث آن گردید که از شما دعوت کنیم د ر سایت ما حضور به عمل بیاورید.
    *****************************************************
    وزن بودن ، شوق آموختن ، شور زندگی ، درک هستی ، تدبیر کار و بالاخره سپیدی

    کمال از اهداف شاخص گردآوری این سایت است که امیدواریم مورد قبول اصحاب

    علم ، اشخاص فضل و ارباب قلوب قرارگیرد.

    http://talabe-khalkhali.blog.ir



    همتم بدرقه ی راه کن ای طایر قدس که درازاست ره مقصد و من نوسفرم
    پاسخ:
    سلام
    متشکرم
    چشم.
    عزیزمی نمره خوبی که مطمئنا نیست اما فراتر از اون چیزی بود که فکرشو میکردم و بهت گفته بودم.

    پاسخ:
    من که فکر می کردم اقلا 13 بشم فقط یک نمره از شما بیشتر شدم! ناراحتم!
    باهات موافقم,تلقین حالت روحی عمیقی فراتراز وهمه,یعنی اینکه تلقین میاد جای واقعیت رو میگیره
    راز بدبختی و خوشبختی آدم ها در همین تلقین ها شون هست(البته خودمم یکی از همین آدما هستم D:) 
    انقد دوس دارم بشینم یه دل سیر درمورد تلقین باهات صحبت کنم که نگو.همین دیشب علی رغم ظاهر تا بناگوش نیش بازم! کلی درهم بودم,تلقین خیلی اتفاقای بدی که احتمال رخ دادنشونو میدادم داشت اعصابمو خوردوله میکرد,اما خب یاد همون کتاب راز افتادم,میخوام بخونم همه ش تموم شه! البته زیاد حجیم نیست میخوام قورتش بدم تا همیشه کلام نویسنده ش یادم بمونه.میخوام انقدر بخونمش تا با گوشتو خونم قاطی بشه و تجلی اون کتاب بشه من!البته اگه بشه.ای بابا امتحان فردا تموم شه همگی تا درب ورودی دانشگاه بدویم :))
    نمرات توابع اومده چن دقیقه پیش دیدم بهت گفته بودم که چجوری دادم... نتیجه ش برعکس بود :)
    اثرِ همین کتابه بود
    پاسخ:
    خوشحالم که نمره خوبی گرفتی من خیلی بدتر از چیزی که انتظار داشتم شدم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی