دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

تاریخ انقضای انجمنی که بنده نویسنده وبلاگش بودم به پایان رسیده

هرچند که بنده فرصت گذاشتن مطالب خیلی مفید و سازنده رو نداشتم... از اعضای انجمن که خیلی بیشتر از من فعال بودن تشکر می کنم.

  • میلان

نظرات  (۶)

سلام، یکی از دوستان وبلاگ شما رو بهم معرفی کرد. در واقع برای خوندن نشریه تون اومدم اینجا.  یه سوال دارم! چرا نشریه رو به فرمت PDF منتشر نمیکنید؟ 
حجم عکسا زیاده و تا توی صفحه جداگانه باز نشن ( که لود شدنشون طول میکشه ) نمیشه خوند. 

پاسخ:
سلام. لطف دارین. مسئله اینجاست که خود طراح نشریه فایل ها رو این طوری تحویل من داده! شما درست میگین. اگه فرصت کنم تبدیلش میکنم. من خودم هم معترض بودم. و فایل زیپ نشریه سوم رو بلخره به دست آوردم و در وبلاگ گذاشتم.
  • فهیمه حمدی
  • باسلام
    به همه دوستان عزیزی که به این وبلاگ سر می زدن و خانم میلان رو یاری میکردن.
    خانم میلان شکسته نفسی می کنن.بنده به عنوان مسئول سابق از ایشون و حضورشون در همه فعالیت ها و کمک های نشریه ممنون هستم.
    ان شاالله دوستان سربلند و سرافراز باشن
    پاسخ:

    سلام. ممنون. شکسته نفسی نبود... شما بسیار بیشتر زحمت کشیدین...

    سلام
    آها...خیالمون راحت شد:)
    پاسخ:
    سلام
    :-)
    سلام
    ینی قرارنیس دیگه اینجاباشین شما؟!!!!!!
    پاسخ:
    نه منظورم اینه که دیگه این وب تقریباً یک وبلاگ شخصی تبدیل شده! فقط دیگه عضو انجمن نیستم!
    یعنی چی تموم شده؟
    پاسخ:
    یعنی اینکه اعضای جدید انجمن باید با انتخابات تعیین بشن. دیگه انجمن سابق نیست.
  • امیر حسین قاسمی
  • سلام
    دست مریزاد
    وب زیبایی دارید
    ممنون میشم به بهشت هشتم هم سر بزنید
    التماس دعای فراوان
    یا علی
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی