دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

دیروز رفتم دندونپزشکی که دندون عقلمو جراحی کنم . با وجودی که از کلاس بدو بدو رفتم و به موقع هم رسیدم اما 2 ساعت برای نوبتم منتظر نشستم! بگذریم که مطب خیلی شلوغ بود ؛ اما دست آخر متوجه شدم که دکتر 1 ساعت دیر رسیده و بنده که از دیروزش تند تند زنگ می زدم که وقت بگیرم ، 6 رو رزرو کرده بودم. اما حدود 8 جراحی شروع شد و به دلیل دندونای محکمم تا 45 دقیقه طول کشید! دندونای  چند ریشه ای که حتی دکتر هم چند وقتی می شد که از این مدل دندونا ندیده بود... بگذریم. اگه به دندونای بد قلق خودم ( البته از لحاظ کشیدن! ) و مهارت دکتر ایمان نداشتم عمرا پیشش نمی رفتم که ده شب برسم خونه... یک بار هم چندسال پیش 4 ساعت منتظر شدم برای یک اپتومتریست! که گفت برو پیش متخصص و فرداش هم 4 ساعت دیگه نشستیم تا متخصص چشم تشریف بیاره و آخر سر هم گفت الحمد لله چشمات هیچی نیست...

به خدا که دیر اومدن خوب نیست!!

  • میلان

نظرات  (۱)

دینگ دینگــــ...
پیدات کردم,اصن قدرت سرچمو داشتی خداییش اصن من فَست سرچیم واسه خودم D:
موفق باشی دوستم.
پاسخ:
مرسی بازم به من سر بزن... خ خوشحال میشم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی