دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

حرف دل

میلان |

چند وقت پیش نظرایی گذاشتن برام که بنده رو متأثر کرد . راستش من بسیار آدم دغدغه مندی هستم . یعنی انقدر دغدغه ها اذیتم می کنه که گاهی بیخودی به خودم تلقین می کنم که من هیچ مشکلی ندارم و هیچکس هیچ مشکلی نداره و همه چی خوبه و ... شاید ندیده گرفتن خیلی چیزا بتونه آرومم کنه . ولی همه ش بی فایده است .

منم یه مدت تو زندگیم از همه چیز بریده بودم ؛ برای آدم ناامید هیچ راه حلی جواب نمیده ؛ باید اول امیدش درست شه بعد به بقیه ی چیزا فکر کنه ؛ برای یه آدم ناامید فکر کردن خیلی سخته ؛ تصمیم گرفتن خیلی سخته ؛ حرکت کردن و حتی بیدار شدن از خواب هم خیلی سخته ؛ ولی یه روز بالأخره باید از همه چیز زندگی ناامید بشی تا بفهمی که ناامیدی چه دردی داره ؛ اون لحظه فقط و فقط به خدا امید داری ... تازه اون موقع است که می فهمی چه چیزایی اطرافت بوده که بهشون فکر نکردی ؛ چه چیزایی که می تونست بهت امید بده ؛ چیزایی که می تونست سر پا نگهت داره ولی تو بهشون محل ندادی ؛ اون وقته که دیگه دست به دامن هر چیزی می شی تا بهت امید بده...

همیشه توی رمان ها و فیلم ها به قول صدا و سیمایی ها عشق و عاشقی بچه پولدارایی نشون داده میشه که شمال شهر نشین و لوس و پر توقع و ... یه مدتی برام سؤال بود که مگه فقیرا و ندارا عاشق شدنشون داستان نداره ؟ یه جوابی از دوستم شنیدم که تکون خوردم ؛ فقرا عشقشون درد داره ... درد که مشتری نداره ؛ دیدن نداره ؛ جذاب نیست ؛ کیه که طاقت دیدن درد دیگری رو داره ؟ ...

صد سال پیش کی فکرشو می کرد یه روزی برسه که پیدا کردن شغل تبدیل به درد بشه ؟ راستشو بگم ؛ همیشه توی ذهنم برای همه مشکلات راه حل میتراشم اما وقتی کسی درد دل می کنه راه حلام ته می کشه چون حس می کنم مستأصل شده که چاره اش رو تو درد دل دیده ...

دلم می خواست نسبت به اون حرفا بی اعتنا باشم اما جداً نتونستم . برام سؤاله بعضیا چطور می تونن بدون هیچ دغدغه زندگی کنن ؟ بی پولی درد نیست ؛ بیکاری درده ...

در حدی نیستم که بتونم از درد کسی کم کنم ؛ اما تجربه بهم یاد داده که حرکت کردن خیلی سخته حداقل برای من که سخت بود ؛ شروع به حرکت هم سخت تره ... کسی به آدم کمک نمی کنه ؛ وقتی که تنها شدی تازه می فهمی که فقط باید به خودت تکیه کنی و فقط خدا رو داری ... بعضیا همه چی دارن و نیاز به حرکتی ندارن ؛ بعضی ها باید حرکت کنن ؛ بعضی ها هم باید شجاعانه حرکت کنن ؛ احتمالاً ما جزء دسته سوم هستیم ...

  • میلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی