دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

قانون علمی

میلان |

دانشمندان برای اینکه بتوانند تحقیق کنند سعی می کنند که فرضیه ی مورد نظر را رد کنند و چنانچه فرضیه رد نشد و یا به زبان علمی فرضیه صفر آن (Ho) رد شد در واقع آن فرضیه به قانون علمی مبدل شده است و دلیل آن این است که نسبت ندانسته های ما انسان ها به دانسته های ما بی نهایت است .

زمانی که از تازه مسلمان ها پرسیده میشود چه باعث شد که مسلمان شدند ؛ تعداد زیادی از آن ها پاسخ می دهند که قرآن به دست آن ها رسیده و آن را مطالعه کرده اند... عقیده ی بنده این است که آن ها که اعتقادی به قرآن ندارند آن را مانند یک کتاب معمولی و یا حتی کتابی پست نگاه می کنند و انتظار نوشته هایی را دارند که به وضوح اشتباه باشند ؛ اما به چیزی می رسند که نمی شود آن را رد کرد ، به همین علت است که به آن ایمان می آورند ؛ حتی گاهی بعضی از ما که مسلمان به دنیا آمده ایم به ایمان آن ها غبطه می خوریم . چون همیشه قرآن را به چشم قداست دیده ایم . ایمان آن ها متفاوت است .

اما بحث این جاست که با وجود این که قرآن در دسترس هست ؛ عده ی کثیری هستند که گمراه شده اند ؛ حتی با این وجود که قرآن برای کسانی که آشنایی دارند یا آشنایی ندارند قابل فهم است ؛ شاید ما هم می ترسیم که به سرنوشت کسانی دچار شویم که از قرآن برداشت مناسبی نداشته اند ؛ که البته ترسی منطقی است . شاید مناسب باشد که یک بار مانند دانشمندانی که تحقیق می کنند  قرآن را برای خودمان تبدیل به یک قانون علمی کنیم !

  • میلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی