دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی


من دانشگامونو دوست دارم

بهتر بود سرعت نت تو دانشگامون کمی بیشتر باشه ؛ بهتر بود کتابخانه اش وسیع تر باشه ؛ بهتر بود بعضی کارمنداش خوش اخلاق تر باشن ، البته خیلی هاشون خوش اخلاقن، بهتر بود همه شون خوش اخلاق باشن ؛ بهتر بود فضای علمی بیشتر باشه ؛ منظورم نشاط علمی است...

خیلی چیزاش اگر این طوری نباشه بهتره...

ولی خیلی چیزاش هم همین طوری قشنگه...

ما هنوز فرق بین غر زدن و انتقاد کردن رو نمی دونیم...

من دانشگاهمو بخاطر خاطره هاش ، بخاطر کلاساش ، بخاطر خستگی ها و اضطراباش ، بخاطر استادا و دانشجوهاش ، بخاط خنده هاش ، بخاطر فضای سبزاش، بخاطر خیلی چیزاش ، دوستام ، درس خوندن ، دانشجو بودن ... یک کلام بخاطر دل خودم دوسش دارم... خدا رو شکر می کنم...

و دوست ندارم با غر زدن دائم تو گوش کسانی که کاری ازشون برنمی آد ( دانشجو ها ) زندگی مو توی دانشگاه تلخ کنم ؛ اما به موقع اش به آدمش ( مسؤلین ) انتقاد هم کردم !

نظر من اینه که انتقاد خیلی خوبه !!! غر زدن خیلی بده !!

  • میلان

نظرات  (۲)

سلام

من زارعیان دانشجوی سابق دانشگاه قم می باشم  و البته سردبیر نشریه ریاضی پرهون که البته فکر کنم دیگر اثری از آن نباشد

می خواستم دوستان محبت فرمایند نمونه کارنامه قبولی کارشناسی ارشد را در اختیار من بگذارند خصوصا شبانه چون کارنامه ها فردا اعلام می شود و می خواهم بدانم می توانم دانشگاه قم قبول بشوم یا خیر

پاسخ:

سلام

به بچه ها گفتیم گفتن اگه بتونیم میل میکنیم براتون

جالب بود
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی