دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

امر به امر

میلان |

چه اسم خوبی برای توصیف امر به معروف و نهی از منکر مطرح شده "واجب فراموش شده" چطور میتونیم چیزی که مثل نماز واجبه انجام ندیم و بذاریم فراموش بشه. من فکر میکنم الان به جایی رسیدیم اول باید امر به امر به معروف کنیم! چون خودش هم واجبیه که انجامش نمیدیم و فرقی با بی نماز نداریم.

گاهی برام سوال میشه که امر به معروف چرا واجب شد؟ و چرا انقدر انجامش سخت شد؟ 

فرق جامعه اسلامی با جامعه غیر اسلامی فقط تو همین واجبه... خیلی برای من جالبه که همه مون تو مراسم امام حسین سینه می زنیم و گریه میکنیم ولی حتا یک کلمه هم حرف از امر به معروف نمیزنیم در حالیکه امام خودش فرمود من برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کردم. اونایی که برای امام حسین کار میکنن حسابشونو امام حسین میده ولی اونایی که این واجبو به فراموشی سپردن حسابشون با کرام الکاتبینه...

خوبی روز قدس اینه که اصلا احتیاج به امر به معروف نیست چون نه کسی روزه میخوره نه کسی نمازش به تاخیر میفته نه کسی حجابش بده...

  • میلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی