دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

سخن بزرگان

میلان |

هر کسی میتونه جمله های خوب و ماندگار بگه که اون جمله منحصر به خودش باشه.  اما این حرفا فقط از زبان کسی تاثیر گذار خواهد بود که خودش بهش عمل کرده باشه. شخص باید بزرگ باشه تا بتونه بزرگی رو یاد بده... 

من یه دفترچه داشتم که اسمشو گذاشته بودم دفترچه موفقیت و توش مثل سخنان بزرگان ولی از خودم می نوشتم. یعنی جملات متعلق به خودم بود. یه جورایی تجربه ها و کشف های خودم بود. اما متأسفانه خیلی از این حرفای خردمندانه رو فقط نوشته بودم هرگز عمل نکرده بودم. ولی یه روزی متحول شدم تصمیم گرفتم بهشون عمل کنم و عملیش کردم. از اون به بعد هر وقت دفترچه رو باز میکنم ناخودآگاه میرم اون قسمت رو مطالعه میکنم که قرار گذاشته بودم به سخنان خردمندانه خودم عمل کنم. آدم خودش هم وقتی به خودش اعتماد می کنه که پای حرفش بایسته! 

تا قبل از اون فکر می کردم که هر کسی میتونه سخنرانی انگیزشی موفقیت داشته باشه؛ ولی از اون به بعد فهمیدم نه تنها مردم باید به آدم اعتماد کنن بلکه قبل از مردم هرکسی باید اول اعتماد خودشو جلب کنه...

  • میلان

نظرات  (۲)

اوهوم . کاملا صحیح بود .
اول باید خودمون عمل کنیم و بعد فریادش بزنیم .

مطالبت عاااالیهههه احسنت دوست گلم
پاسخ:
ممنون:-D:-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی