دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

سکوت

میلان |

تا این اواخر همه ش فکر میکردم اگه کسی اعتقادات اشتباهی داره البته به نظر من؛ باید باهاش بحث کنم تا نظرش برگرده؛ در واقع به این علت که من همیشه سعی میکنم اعتقاداتم تصفیه شده باشه! و البته به این دلیل که خودم توی بحث امکان تغییر دادن نظراتم وجود داره؛ ولی خب برای خیلی ها فقط مهم اینه که حرفش به کرسی بشینه! ولی به چند علت دیگه دلم نمیخاد با کسی بحث کنم. اولیش همین. که مردم مثل من نیستن و سر اعتقاداتشون کورکورانه محکم می ایستن. دو اینکه حرفای آدمو عوض میکنن تحویل کسی دیگه میدن. یه بنده خدا جلوی چشمم یه جمله احمقانه رو به من نسبت داد؛ آدم دهنش بسته میشه! و هم اینکه مشهور میشم به اینکه همیشه مخالفم. مثل اون یارو که میگفت با عرض سلام و مخالفت... و دلیل بعدی اینکه بحث کردن ظاهر خوبی نداره. مردم فکر میکنن داری دعوا میکنی... و آخر سر هم اینکه حس میکنن داری اظهار فضل می کنی و اونا هم شروع میکنن به اظهار فضل... آدم نمیدونه سکوت کنه یا نه؟...

  • میلان

نظرات  (۴)

اما وقتی مطالعه کردی و می دونی در موضوعی فلان چیز درسته و طرف مقابلت داره اشتباه می کنه چیزی برای یادگیری نیست
شاید فقط یاد بگیری که میشه این اشتباه رو هم کرد!
پاسخ:
متشکرم از نکته سنجی شما. چون دقیقا منظورم همین بود!
خیلی تصمیم درست و خوبی هم گرفتی!
اعصاب می خواد امروزه بحث کردن
چیزی هم یاد نمی گیره آدم!
پاسخ:
اینکه آدم هیچی یاد نمیگیره صد در صد نیست. چون آدم میتونه از هر کسی چیزی یاد بگیره. حتی از کسی که بحث باهاش فایده نداره...
من طرف مقابلم رو می سنجم 
اگر جای بحث داشته باشه بحث می کنم . اگر جای بحث نباشه میگم آره حق با شماست که کمتر مغز منو بخوره .
الان آدما غیر قابل بحث شدن . اصلا یه جوری شدن . حال به هم زن شدن .
فکر می کنن فقط خودشون!
برای همین عموما وقت نمی ذارم و بحث نمی کنم بر عکس شما
پاسخ:
خب منم تصمیم گرفتم که دیگه بحث نکنم با هیشکی...
  • هوای باروونی
  • از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد

    واو!!!چه جمله ای!!!!😮😮😮

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی