دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

تصادف

میلان |
همیشه روز تولد من، مادرم و خواهر برادراش یاد برادر از دست داده شون می افتن به دلیل اینکه دو سال قبل از تولد من درست روز تولد من از دنیا رفته... چرا باید تصادفاً این دو تا اتفاق با هم رخ بده؟ چرا مردم به جای اتفاق خوبی مثل تولد من یاد اتفاق غمگینی مثل مرگ برادرشون بیفتن؟ چرا همیشه مادرم تولد منو قاطی می کنه؟ چرا همیشه یادش میره...
زیاد دنبال دلیل می گردم ولی دلیلش فقط درده! اون اتفاق 27 سال پیش افتاده و هنوز دردش تازه است. من 25 سال پیش دنیا اومدم و انقدر هم مادرمو حرص دادم که نگو...
تقریباً 99 درصد آدمایی که من دیدم، دنبال اتفاقات غمگین هستند؛ هیچ وقت به شادی هایی که داشتیم نگاه نمی کنیم... به هزاران بلایی که هر روز از سرمون رد می شه و ما حتی نمی فهمیم؛ به هزاران بهانه برای شاد زندگی کردن فکر نمی کنیم و دقیقاً همون چیزایی رو می بینیم که باعث غمگین شدن ما میشه...
25 سال شده که من پا به این دنیا گذاشتم؛ یه روزایی بود که فکر می کردم 25 سال چقدر زیاده! می گفتم یعنی میشه منم 25 ساله بشم؟!؟! 
  • میلان

نظرات  (۲)

من که اتفاقات بد رو فراموش میکنم...
فقط جدیدا یه نفری خیلی اعصابمو خورد کرد که بعد چن روز هنوز یادمه
دلم یک کلت میخواهد :)))))
خشن هم خودتی :)))
پاسخ:
دل منم کلت می خواهد.
اشکال نداره گلم!
:-D
  • پیمان محسنی کیاسری
  • من قبلاً در این مورد خوانده‌ام. چیز جالبی هست
    حافظه و یادآوری ارتباط عمیقی با احساسات داره و قوی ترین اون احساسات «شوک» هست.
    احتمالاً مرگ یک عزیز شوک بسیار بزرگتری از یک تولد از پیش دانسته هست و به همین دلیل هست که می‌بینیم افراد موقع مرگ عزیزانشون بیشتر احساساتی می‌شن تا تولد بچشون

    در کل اتفاقات بد «شوک» بیشتری رو همراه داره

    بخوانید:
    http://science.howstuffworks.com/life/remember-bad-times-better-than-good.htm
    پاسخ:
    درسته؛ خوشحالم که این سایت علمی هم کاملاً همون چیزی رو میگه که من به زبان خودم نوشتم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی