دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

مسکن اعصاب

میلان |

یه دوستی دارم که دبیرستان نمونه دولتی می رفت می گفت مورد داریم بعضی از هم کلاسی ها برای امتحانات کلاسی معمولی هم شب با قرص خواب میخابن چه برسه به امتحان اصلی و کنکور... خیلی وقتا دیده شده که اضطراب باعث کاهش عملکرد میشه ولی تو این آدما که عملکرد خوبه. اتفاقا درست روز کنکور یه دختری کنار من نشسته بود که اضطراب و استرس از سر و روش می بارید ولی بعدا شنیدم که تهران یه رشته خوب قبول شد... یه روانشناس به من گفت که برای من این قضیه فرق داره. یعنی من اگه اضطراب بگیرم واکنشم آروم میشه برعکس همه که واکنش سریع تری پیدا میکنن...

ولی هیچ وقت تو زندگی شب قبل از امتحان بیدار نموندم. حتی یه امتحانی داشتم که مطمئن بودم می افتم اگه بخوابم چون چند تا امتحان پشت هم بود نخونده بودم. باز با این وجود خوابم برد... 

قرص خوابم تا حالا به فکرم نزده چون به خودم استرس راه نمیدم... این اواخر برای کنکور یه ذره استرس داشتم ولی بچه ی خواهرم درست مثل یه مسکن قوی عمل میکنه. دو روزه کنارمه اصلا یادم رفته کنکور دارم:-D

انگار هیچ غمی تو زندگی ندارم...

  • میلان

نظرات  (۳)

خدا خواهرزادتون رو حفظ کنه.
یاد امتحانای دوره لیسانس افتادم. یه بار باید تا صبح بیدار می موندم. یه قوری قهوه درست کردم و نشستم تا آخرشو خوردم و بعدش گرفتم تخخخخخت خوابیدم تا صبح.
پاسخ:
معمولاً همون شبی که باید بیدار باشیم خوابمون می بره...
کاری ازم بر بیاد در خدمتم.
ای جان 
خوبه آدم خاله باشه
منم اصولا شبای امتحان خوب میخوابم
پاسخ:
آره خوبه
خواهرم بهش میگه ومپایر!:-D
  • قالب بلاگ رضا
  • سلام
    در چالش بلاگ تکونی شرکت کنید!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی