دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

ترم اولی

میلان |

قبل از اینکه دانشگاه قبول شم خیلی درس خون نبودم تو دانشگاه هم از همون ترم اول اهل درس خوندن نبودم متاسفانه. و این دقیقا یکی از موضوعاتیه که بابتش خیلی حسرت میخورم! ولی نمیدونم چرا همیشه منو دو تا دوستام این اعتماد به نفسو داشتیم که "اگه بخونیم 20 میشیم، حتا از  خرخونا هم بهتر میشیم" !!!! الان که فکر میکنم میبینم خیلی حرف بی اساسیه! یعنی چی اگه بخونم؟! یکی نبود به ما بگه اگه راست میگی بخون! :-D خواهرزاده ام ترم اوله!! رشته اش هم تو سختی عمرا به پای رشته من برسه! از همین ترم اول ترکونده ؛ پدر همه رو درآورده که من درس دارم! هروقت میبینمش داره مطالعه میکنه ! کشته ما رو... انقدر تو کتابخونه دانشگاه رفته کتاب گرفته مسوول کتابخونه فکر کرده ارشده! بعدم تو راهرو دیده کلی باهاش سلام علیک کرده! خودش میگه نمیدونستم تا این حد با مسئول کتابخونه رفیقم! :-D من که 4 ماه دیگه کنکور دارم مثل اون نیستم... البته کار اون قطعا درست تره! چیزی که بهش رسیدم اینه که همیشه به خودم میگم چه قصد ادامه تحصیل داشته باشی چه نداشته باشی خوب درس بخون؛ فقط به خاطر اینکه از زندگی لذت ببری...

  • میلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی