دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

 هرکی ازم میپرسه تلگرام داری؟ میگم نه! اول با تعجب میگه چرا؟ بعد میگه خوش به حالت :-D و بعد از چند دقیقه میگه نصب کن چیز بدی نیست! درست مثل واکنش همه نسبت به این که نوشابه نمی خورم. اول میگن خوش بحالت بعد میگن بخور ضرر نداره! برام جالبه که واکنش 99 درصد اشخاص همینه! چیکار کنم چشمم از شبکه های اجتماعی ترسیده! از بس که مردم معتاد میشن! انقدر از گوشیم کم استفاده میکنم که بعد از این همه وقت تازه فهمیدم که امکان عکس انداختن از متن با کیفیت داره. اونم من! که یکی از پیشکسوت های عرصه عکاسی از جزوه و کتاب هستم! از دبیرستان من این کارو میکردم. اون موقع هنوز گوشی اندروید اصلا نبود!

  • میلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی