دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

خلاقیت

میلان |

همیشه و همه جا می نویسن که خلاقیت خیلی خوبه و سعی کنید خلاق باشید و از اینجور حرفا... ولی من یه مجله خوندم که نوشته بود خلاقیت تو جامعه تصویر خوبی نداره. مثلاً معلم از دانش آموز خلاق خوشش نمیاد! :-D و برای اولین بار دیدم کسی حق گفت... :-)

من زمان مدرسه فکر می کردم خیلی باهوش و خلاقم. چون خیلی از معلما بهم میگفتن باهوشی. و بعضی معلما هم به صورت مستقیم بهم بی محلی میکردن. و ازم بدشون میومد....

بعدها که رفتم دانشگاه هم کلاسیام بعضی هاشون خیلی باهوش تر و خیلی هاشون هم پرتلاش تر از من بودن...

تا یه جاهایی فهمیدم چرا اینشتین میگه نبوغ 99 درصد تلاش و یک درصد خدادادیه...

جالب اینجاست که خیلی از همکلاسی هام گذشته هاشون از من درخشان تره تازه فهمیدم دنیا خیلی بزرگتر از تصوراتم بود...

هرچند که من دنیا رو متفاوت از بقیه و متفاوت از گذشته میبینم ولی باز طرفدار خلاقیت هستم.

  • میلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی