دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

تغییر روش!

میلان |

پدر: من دوست دارم با دختری به انتخاب من ازدواج کنی

پسر: نه! من دوست دارم همسرم را خودم انتخاب کنم

پدر: اما دختر موردنظر من دختر بیل گیتس است

پسرک آهان !!!! اگه اینطوریه، قبوله

پدر به نزد بیل گیتس می رود و می گوید: برای دخترت شوهری سراغ دارم

گیتس:اما برای دختر من زود  است  که ازدواج کند

پدر:اما این مرد جوان قائم مقام(( مدیر عامل بانک جهانی)) است

گیتس:اوه، که اینطور! در این صورت قبوله

پدر به دیدار مدیرعامل بانک جهانی رفت و گفت:مرد جوانی را برای سمت قائم مقامی سراغ دارم

مدیرعامل:اما من به اندازه کافی معاون دارم

پدر: اما این مرد جوان داماد بیل گیتس است

مدیرعامل:اوه! اگه اینطوره قبوله!

نتیجه اخلاقی: اگر چیزی نداشته باشید باز هم می توانید چیزهایی را بدست آورید. اما باید روش درستی را انتخاب کنید
  • میلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی