دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

تکنولوژی

میلان |

نسل ها که جلوتر میرن تکنولوژی هم که روز به روز پیشرفت میکنه اینا هم خود به خود باهاش آشنا میشن. قدیما بزرگتر ها فکر میکردن که ما خیلی باهوشیم که فوری طرز کار انواع گوشی و کامپیوتر ها رو بلد میشیم ولی به نظر من اصلا ربطی به هوش نداره و جدیدا به این نتیجه رسیدم که حتی به سواد هم ربطی نداره!

همه نسل ما بلدیم با تلگرام و اپلیکیشن های مختلف کار کنیم ولی بعضی هامون هنوز بی سوادیم.

همه خوندن نوشتن بلدیم ولی دیگه بی سوادی تعریف دیگه ای پیدا کرده. بی سوادی یعنی اینکه برای انجام کارهات به کسی دیگه محتاج باشی و خودت از پس اونا برنیای.

بعضی هامون تحصیلات دانشگاهی هم داریم ولی مثلا بلد نیستیم ایمیل بزنیم. چون شب و روزمونو به بطالت می گذرونیم.

یه استاد سن بالا داشتیم برنامه نویسی درس میداد با یه نگاه به یه برنامه طولانی اشتباهشو میفهمید. نظمش حتا از استادای جوون بهتر بود. هروقت تو زندگی  به آدمای مسن فکر میکنم و با خودم میگم که همه نسل های قبل از تکنولوژی و علم روز عقب هستند یاد اون استاد می افتم که از همه با سواد تر بود. و وقتی کسی میگه ما نسل جوان از نسلای قبل باسوادتریم یاد خودمون می افتم که گاهی ندانستن هامون شرم آوره! 

برادر زاده ام 4 سالش بود اومد نشست کنارم که به زور میخاد تو لپتاپ نقاشی بکشه وقتی گرفت تو دستش فوری انگشت کشید رو مانیتورش! گفتم عزیزم لمسی نیست! و قاعدتا با تاچ پد بلد نبود کار کنه ! یک لحظه حس کردم که پیر شدم! احساس کردم لپتاپم هندلیه! نه اصلا ذغالیه! نسل جدید دراکولاست!

  • میلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی