دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

رتبه خوب

میلان |

بعضی وقتا دلم می خاد انقدر درس بخونم که تو کنکور ارشد رتبه یک بشم، اما واقعاً درس خوندن سخته! سخته ولی خب نتیجه اش قشنگه، الان که دارم برای کنکور ریاضی عمومی میخونم، تازه می فهمم که چقدر آسون بوده و من نمی دونستم، ناگفته نماند بعضی چیزا با گذر زمان به نظر آسون میان...

خیلی دوست دارم رتبه خوبی بیارم ولی نمی دونم سرنوشتم چی میشه؟ آیا می تونم به چیزی که دوست دارم برسم؟ اصلاً سرنوشت رتبه های یک رقمی چی میشه؟ اصلاً من می تونم به این رتبه ها برسم؟ من می تونم انقدر درس بخونم؟ من انقدر انگیزه دارم که بخونم؟ و البته انقدر به آینده امیدوار هستم که بشینم با جدیت بخونم و قبول بشم؟!

راستش چون شنیدم سختی کنکور ارشد 15درصد سختی کنکور کارشناسیه، میگم اگه با جدیت بخونیم خوب قبول میشیم؛ آخه برای کنکور کارشناسی نه فقط با جدیت، بلکه باید دیوانه وار می خوندیم تا رتبه ی زیر صد می شدیم... به همین خاطر چندان انگیزه نداشتم؛ اما الان فقط جدیت کافیه و این خودش کلی انگیزه میده به آدم...

  • میلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی