دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

قدر پول

میلان |

من یه چیزی رو تجربه کردم، که قبلاً ها هر کی می گفت می گفتم که اشتباه فکر می کنه ولی حالا خودم بهش رسیدم، اینکه همه چیز به ثروته! همه چیز به پول بستگی داره! چرا؟

کسی که پول دار باشه دیگران دوسش دارن ولی اون کسی رو دوست نداره!

کسی که پول دار باشه دیگران بهش احترام می ذارن ولی اون به کسی احترام نمی ذاره!

علاوه بر تمام این ها دنیا رو پول می چرخه... دنیای هر کدوم از ما به پول بستگی داره...

چیزی که براش پول نداده باشیم، قدر نمی دونیم...

مثلاً پول ندادیم که کسی ما رو به دنیا بیاره، به خاطر همین قدر زندگی رو نمی دونیم،

والدینمونو اذیت می کنیم و بهشون بی احترامی می کنیم، چون پول ندادیم کسی ما رو بزرگ کنه، پول ندادیم کسی بدون منت ما رو دوست داشته باشه، پول ندادیم کسی تمام شیطونی های بچگی ما رو تحمل کنه، به همین خاطر قدر پدر و مادرمونو نمی دونیم...

اجازه می دیم کسی که دوسش داریم بره، چون نه پول دادیم عاشقش شدیم، و نه پول دادیم عاشقمون بشه...

دلم می خاد تو زندگیم ثروت زیادی کسب کنم، شاید به کمک پول بتونم برای کسایی که این چیزا رو بهم یاد دادن، جبران کنم...

  • میلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی