دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

همیشه مرگ

میلان |

امروز یه اتفاق جالب افتاد، من رفتم سر قراری که با خودم داشتم، هوا به شدت گرم بود، و دیگه نتونستم منتظر بمونم، در آخرین لحظات خودم اومد و بهم گفت: بیخود منتظر نشو... همیشه اتفاقی که پیش بینی می کنم میفته، همیشه کسی برای دیدن من نمیاد، دیشب عشقو تو خواب دیدم و خودمو دیدم که خدا دردامو ازم گرفته، با خودم گفتم شاید تعبیرش مرگ باشه، چون تنها روزی که خدا همه دردای آدمو ازش میگیره، روز مرگه، خواب دیدم که آرزوهام برآورده شده،خواب دیدم که 10 سال رفتم عقب، شاید تعبیرش مرگ باشه...

  • میلان

نظرات  (۳)

عزیزم :)
از روز بعد از آخرین امتحانم همه ش بیمارستانم.
باشه حتما دانلود میکنم :)
 یه چیزی یادم رفت بگم اینکه خواب دیدی خدا همه غم هاتو ازت گرفته معنیش مرگ نیست.... من که اینطور برداشت کردم که خدا چقدر تلاش کرده ارزشی که پیشش داری بهت نشون بده. پس تو هم بیشترو بیشتر باید تلاش کنی برای اینکه ثابت کنی خیلی به یادشی همین:)   :*
پاسخ:
می دونم که گاهی انقدر بی معرفت میشم که یادم میره خدا چقدر بهم خوبی کرده! کاملاً حق با شماست... ممنون :-*
http://musicbambo.org/1395/03/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%85%d8%ad%d8%b3%d9%86-%da%86%d8%a7%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a8%d9%86%d8%a7%d9%85-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%82/اینو گوش بده


دوسش دارم :)




سلام
خوبی؟
خدانکنه دختر..
الان من اومدم وبلاگت دیدنت....
من کلیه مو داشتم از دست میدادم.... :/
الان 4روزه عمل کردم تا ازبین نره..
درد زیادی داشت....جان فرسا... وای.... وقتی متخصص بی هوشی ازم پرسی ک سنگ شکن کردم بی هوشم کردن یا نه من خنده م گرفت! گفتم آقای دکتر بی هوشی؟؟ دریغ از آمپول مسکن... احساس خورد شدن استخوان دنده م رو داشتم...بهتره ادامه شو نگم...مهم اینه طاقت اوردم....فقط بعدش دیگه جنازه شدم.... دکتر متخصص بی هوشی با تعجب نگام میکرد تعریف کردم براش! بعدش سوال ریاضی پرسید!!! هرجا میرم باهام راحتن کلا :))))
توی ریکاوری داشتم بهوش می اومدم چشامو باز میکردم خودش بسته میشد گفتم چشام باز نمیشه! صدای متخصص بی هوشی رو شنیدم گفت میخوای چشات بازشه چی بشه؟! گفتم فضولم!!! گفت میدونم! ریاضی دانا فضولن!! البته من که خودمو ریاضیدان نمیدونم :)
پاسخ:
نمی دونی از اینکه اومدی وبلاگم چقدر خوشحال شدم، اصلاً حد و حساب نداره، تو همیشه برای من کامنت می ذاشتی ولی خیلی وقت بود نیومده بودی... بی اندازه خوشحالم که الان سالمی...
راستی خیلی وقت بود می خواستم یه کتابی رو بهت بدم، توی پست بالا گذاشتم دانلودش کن اگه خواستی کتاب بدی نیست...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی