دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

ترفند

میلان |

یکی از کارمندای دانشگاه به اسپری حساسیت داره، از قضا خیلی هم تیزه، سر کنکور دکتری تقلب گرفته از دانشجوها! حالا بچه ها فکر کرده بودن اون قراره مراقبشون بشه می خواستن اسپری بزنن که اون هی بره بیرون... خلاصه تیرشون خطا رفت چون مراقبشون اون نبود...

نمی دونم مردم چجوری تقلب می کنن، من تقلب نکرده انقدر تابلو ام که مراقبا بهم مشکوک میشن! ولی اعتراف می کنم که یه بار ترم 6 سر یه امتحان تقلب کردم و مراقبی که به تیزی مشهور بود، حتی روحش هم خبر نشد... روشش رو نمی گم بد آموزی داره... اون تنها تقلب دوران لیسانسم نبود، یه بار هم نیم ساعت سر یه سؤال نشسته بودم، دوستم گفت بجنب دیگه چیکار می کنی؟ پشت برگه رو نگاه کردم دیدم 12 تا سؤال دیگه اونجاست! قلبم یه دفه وایساد که هیچی وقت نمونده بود، دوستم فهمید گفت نترس تستیه... بعد جواب چنتاشو بهم گفت... طبق معمول من خنده ام گرفته بود. یعنی فقط خدا رو شکر مراقبه ندید...

حالا از روش های تقلب که بگذریم، روش هایی هم برای افزایش نمره وجود داره، از جمله اینکه سؤالی که مطمئنی درست نوشتی رو دو بار جواب بدی، اون وقت استاد دو بار بهت نمره میده... البته اساتید این ترفند ها رو می شناسن، و طبق نمراتی که کم میشه نمره می دن، اون وقت اگه اون سؤالو غلط نوشته باشی، دوبار ازت کم میشه... تک و پاتک...

  • میلان

نظرات  (۱)

  • مهدی ابوفاطمه
  • من فقط از این نوشته های غیر علمی تون سر در میارم اون لگاریتم و تحلیل سیستمو این جور چیزا دیگه یک کم از سطح سواد من بالاتره
    احتمالا اگه بخونم موتور بسوزونم
    براتون آرزوی موفقیت و سربلندی دارم
    پاسخ:

    اختیار دارین. سواد ما از شما پایین تر نباشه، بالاتر نیست... ممنون. شما هم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی