دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

بی عنوان

میلان |

امروز چند نفر از من کاری خواستند که نتونستم انجام بدم، خیلی با دلخوری از پیشم رفتن، ولی چند نفر هم بودن، که کارشونو راه انداختم، و بسیار ازم تشکر کردن و یکی شون بهم گفت تو خیلی خوش اخلاق و مهربونی... بهش گفتم ظاهرمو نگاه نکن... ولی خیلی اصرار داشت که دارم شکسته نفسی می کنم...

راستش هر جفتش برام ناراحت کننده بود، هم آدمایی که کارشون در حد توانم نبود، هم آدمایی که بیش از حد ازم تعریف کردن، تعریفایی که مال من نبود...

دلیلش چی می تونه باشه؟ کاری که برای ما سخته برای کسی آسونه، گاهی برعکس... چرا واقعاً درباره ی آدما زود قضاوت می کنیم؟...

  • میلان

نظرات  (۲)

  • پاک باخته
  • کاش باد بگیریم آدما رو همونی که هستن ببینیم.

    مطالب خوبی دارید خوشم اومد واقعا مطالبی جالبی دارید. ممنون میشم از سایت من بازدید کنید. Goldpost.ir اگه خواستین تو سایت تبادل لینک نیز می کنیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی