دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

بی دردسر...

میلان |

نمی دونم چرا سر کلاسی که از رشته ی دیگه انتخاب کردم، این همه اتفاق می افته، که میام پستش میکنم!؟ شایدم چون استادشو دوست دارم اتفاقای اون کلاس برام جذابه، شایدم چون کلاس متفاوتیه، با تمام درسام فرق میکنه...

هفته ی پیش هم سر کلاس از اتفاقایی تعریف کردن که تو آزمایشگاه ها می افتاده یا کارخونه ها یا کارگاه هایی که می رفتن ... بچه های ما هم شروع کردن به درد دل که ما فقط سر کلاس می شینیم و فقط می نویسیم و بس! استاد که دیدن بچه های ما خیلی دلشون رفته، گفتش یه بار یکی از پسرا انگشتش پای فرز قطع شد، یه نفرم  بدنش سوخت و یکی زخمی شد و ... خلاصه یه چیزایی تعریف کرد که خیلی هامون از این که دلمون رفته بود، پشیمون شدیم گفتیم همین رشته ی خودمون از همه بی دردسر تره... :-)

یکی از دوستامون دبیرستانیه، تازه می خاد کنکور بده، میگم میخای چی بخونی؟ میگه میخام ریاضی رو ادامه بدم، تعجب کردم، گفتم مثل من؟ گفت آره مثل تو میخام بدبخت شم! الان من بخندم یا گریه کنم؟! :-)

  • میلان

نظرات  (۶)

  • ادمین سایت
  • یا حسین.
    ممنون از حضورتون
    سلام بانو
    یه گروه توی تلگرام ازخانوماوآقایون بیان ساخته شده مدیرازمن خواستن چندنفرومعرفی کنم وبهشون لینک بدم،ازاهداف وایناش هم خبری ندارم فقط میدونم اونی که ادمیشه حق لفت دادن نداره،خوشحال میشیم تشریف بیارین

    https://telegram.me/joinchat/BmoDVQCH8w7TWwkXwXaDwA
    اینم لینکش:)
    یاعلی

    سلام
    هروقت فرصت داشتی پاور ها رو برام بفرست بخونم.ممنون
  • پاک باخته
  • چقد جالب
    بدو بدو میره سمت بدبختی
    والا

    ریاضی خیلی هم خوبه
    پاسخ:
    گل گفتی...
    عافیت طلبی ؟!!!!!!!!!
    پاسخ:
    :-)
    بخند جانم بخــــــــــند :))))
    کتاب اندیشه2 تو بیار اگه نویسنده ش سبحانی و یه آقای دیگه است زارعی میخواد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی