دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

جای عجیبی است،

یک نفر میگوید: اینجا لس آنجلس نیست، که زندگی ایدآل باشد...

یکی میگوید: حتی ژاپن هم هر چه دارد از آمریکا دارد...

اینجا عجیب است،

لس آنجلس را ندیده ام،

دوست دارم بدانم آنها دیده اند؟

دوست دارم ببینم،

زندگی ایدآل آنها چیست

ما،

با چراغ ترمز خاموش دنده عقب می گیریم!

از جهت عکس وارد فلکه می شویم!

برای ماشینی بوق مکرر می زنیم، که می توانیم ببینیم، برای این ترمز کرده، که به ماشین جلویی نخورد، که خلاف میآمده!

ما،

به کسی که ظاهر مثبت دارد،توهین می کنیم!

به کسی که ظاهرش ایجاد فساد میکند، هیچ نمی گوییم!

ما،

آدم هستیم!

آدم ها همه مثل هم شده اند،

کسی وجود ندارد که او را ببینی و به قول معروف جگرت حال بیاید!

کسی نیست که بشود با او حرف زد،

لس آنجلس را دوست ندارم!

در اینجا که مردم هم زبان من هستند،

گوشی شنوا برای دردهایم نیست،

چه برسد به لس آنجلس!

  • میلان

نظرات  (۱)

عالی ...
من هم خیلی وقت است دنبال کسی هستم تا جگرم را حال بیاورد
و نیست ...
و یادش بخیر ،
 قبلا بود ،
و دلم برایش تنگ شده است،
و لس آنجلس روضه هم ندارد ،
 و به ثمن بخس هم نمی ارزد
پاسخ:
بعضی ها عاشق همین لس آنجلس اند...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی