دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

تسلیت...

میلان |

به همین راحتی این همه آدم از دنیا رفتن!؟ هر چی اخبار میگه من کمتر باور میکنم! توی حرم امن الهی این همه آدم، این همه مسلمان، همه با هم یکجا از دنیا رفتن؟! اون وقت آقای ملک سلمان هیچی رو به عهده نمی گیره، یعنی حتی به خاطر تسلای بازمانده های بی گناهشون... بازمانده هایی که خوشحال بودن که حاجی هاشون براشون سوغات مکه ببره... یعنی حتی تصورش هم برام سخته... از صمیم قلبم بهشون تسلیت میگم...

  • میلان

نظرات  (۳)

http://www.farsnews.com/MediaDisplay.aspx?nn=13940630001323
جالبه ببین
پاسخ:
چهره هاشون هم بی شباهت نیست!
واقعا ناراحت شدم
آخه چجوری؟
ولی کاملا روشنه یعنی نظرمنه که وهابی های ملعون نقشه کشتار دسته جمعی حاجی ها رو داشتن!
با اون کاری که سرمردم توو فرودگاه درآورده بودن بهتر بود نرن!
با کشتار مردم مظلوم یمن بهتر بود نرن!
من نمیتونم باور کنم این عده که مردن شهیدن!
رفتن در دل شیر...
بعدشم راهپیمایی حاجی ها رو دیدی؟
از آمریکا برائت جستن!!
دقیقا باید از شاه عربستان هم برائت میجستن!!! از جنایت های دولتش...
ولی این کارو نمیکردن!!!
من توو دلم گفتم خاک برسرشون رفتن حج!!!
ولی هیچ کس جرات بروز دفاعش از مردم یمن رو نداره!!!
اونا میتونستن از اون مردم دفاع کنن و خشمشون از جنایات عربستان رو فریاد بزنن که این کارو نکردن البته از ترس جونشون!!! که وهابی های عزیز زحمت کشیدن در چند مرحله بطور خیلی مسالمت آمیز کشتنشون!
  • حمید رایانه
  • خخخخخخخخخخخخ بابا بیخیال و غلط کردن رفتن حج 
    پاسخ:
    تا به حال آدمی به این کوته فکری ندیده بودم! خیلی از آشناییتون متعجبم! به کسی که داره تو خیابون راه میره و یه حادثه براش پیش میاد، میتونید بگید که غلط کردی راه رفتی!؟ بگذریم که حاجی بودن، که برای انجام عبادت رفته بودن، چون ظاهراً همچین چیزی از درک شما خارجه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی