دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

نمی دانیم....

میلان |
شاید هم دانشگاهی های من این تصویرو دیده باشن...
معمولاً جای جای روی پل عابر پیاده روبروی دانشگاه پر از آگهی های مختلف و اطلاعیه ها میشه... عکس شهید امر به معروف رو هم اونجا دیده بودم، اما آخرین بار که رد شدم، متوجه شدم تصویرش مخدوش شده... مشخص بود عمدی بوده... از عمق وجودم ناراحت شدم...
ما ها که تو اینجا زندگی می کنیم، به جرأت میگم که همه مون مسلمانیم، حتی من دوستانی داشتم که در فتنه 88 زندان افتاده بودن، و خیلی هم افتخار میکردن! اما واقعاً امام زمانی بودن!
ما میدونیم که امام زمان کیه، و میدونیم وقتی طرف امام زمان هستیم چه عاقبتی در انتظار ماست! اما خیلی از ماها نمی دونیم، که اگه یه جوونی مثل ما طرفدار یه شخص معروفی باشه، مثلاً به شدت به یه هنرپیشه علاقمند باشه، چه عواقبی در انتظارشه... ما نمیدونیم وقتی که از شهید امر به معروف نفرت داریم، یعنی چی؟!
دوست دارم به اون آقا یا خانم قطعاً محترمی که این کارو کرده بگم که فقط علت شهادت اون آدم رو میدونی یانه؟ اگه بدونی مطمئناً این کارو نمی کنی...
من دوستی داشتم که درست بعد از انتخابات 88 پای تلفن با من حرف میزد و میگفت امیدوارم آمریکا بیاد ایرانو بگیره، و مطمئنم که همین روزا این اتفاق میفته! اما وقتی فیلمای آمریکایی و کارای عجیب غریبشونو میدید، به خودم میگفت که خیلی خدا رو شکر میکنم که با این آدما تو یه کشور زندگی نمی کنم! ختم کلام ما نمی دونیم که داریم دنبال کی میریم، نمی دونیم از چه کسی نفرت داریم، امام گفتن که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، درست گفتن چون تنها کاری که آمریکا کرد همین بود که ندانسته ازش طرفداری کنیم...
  • میلان

نظرات  (۴)

  • دیوانه تو هم بخوان دیوانه
  • ادرس جدیدمو گذاشتم براتون
  • دیوانه تو هم بخوان دیوانه
  • ایران همه چیش خرابه


    عیـــــــدت هم مباااارک  ---<-@
    پاسخ:
    عید شما هم مبارک... :-)
    من خودم به شدت مخالف نصب تبلیغات یا هر عکس دیگه دور پل عابر پیاده ام!
    چه عکس شهید بزرگواری باشه چه تبلیغات دیگه.
    تو نمیدونی دلیل مخدوش شدن اون تصویر چیه میدونی؟
    مطمئنی از روی عداوت بااون شهید یا باهدف تحقیر این کار انجام شده باشه!
    میدونی همین پل عابر روبروی دانشگاه بلای جون و آبروی چند نفرشده؟
    من وقتی شنیدم ناخودآگاه اشکم سرازیرمیشد.
    جالب اینجاست دانشگاه مثلا مدافع حقوق دانشجو خودمون یه گندی زد که یه پدر به دخترش چنان بدبین شد که نزدیک بود دخترشو بکشه چنان زده بودش صورتش کبود شده بود (دلیل زدنش هم این بود که میگفت مگه ممکنه دانشگاه اشتباه کرده باشه!!! و حرف بچه خودشو قبول نکرده بود.منم بخاطر این طرز تفکرش مجبور شدم برم سرحراست دادوبیداد کنم و بی لیاقتی شونو بهشون ثابت کنم. تا مجبور بشن زنگ بزنن از باباش معذرت خواهی کنن.)
    پ.ن:
    البته بگذریم که اون دختره کاملا فراموش کرد در چه شرایطی بود و بخاطر یک کتابی که نه مفید فایده میشد برای یکی از درسا که از کتابخونه گرفته بودم و فرصت نشده بود در موعد مقرر ببرم پس بدم و فقط 1هفته دیرشده بود بدون اینکه چیزی بپرسه ازم کلی دری وری که شایسته شخصیت خودش بود بارم کرد!
    البته منم در هیچ چیز کم نمیذارم!! وقتی کتاب رو به کتابخونه بردم به کتابدار گفتم اونم گفت آدمش میکنم و کتابو بهش نمیدم!
    پاسخ:
    عزیزم شما داری درباره ی موضوع دیگری صحبت میکنی... عرض بنده درباره ی مخدوش شدن اون عکس بود، نه درباره ی دانشگاه! درسته بنده نمیدونم، اما از اون جایی که درست تصویر صورت شهید بود، و بقیه قسمت های آگهی خراب نبود، بنده به فکر این پست افتادم... میتونی این طور برداشت کنی که هر آگهی و هر جای دیگه و توی هر تابلوی دیگه... و البته بنده هم با نصب آگهی در همچین جاهایی چندان موافق نیستم، اما چون اصولاً "مافوق ها" از روی این پل رد نمیشن، آگهی هم نصب میشه... پل عابر پیاده در هر جا میتونه حادثه ساز باشه، بنده مهندس نیستم که بخام معماری یا مدل ساخت و ساز و این چیز ها رو بررسی کنم... من فقط مدلم اینه که وقتی یه پست می ذارم، دوست دارم ایده ی طرح اون پست رو هم توش بگنجونم، منظور دیگری وجود نداره! شما از بحث خارج شدی عزیزم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی