دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

بی عنوان

میلان |

می دونم هیچ کس باورش نمی شه، چون خودم هم باورم نمیشه! که یه آدم در عرض چند ماه دو تا لپتاپ خراب کنه! دومین لپتاپ هم خراب کردم، فقط این یکی حواسم نبود دو روز تو شارژ موند! هنوز به حضورش عادت نکرده بودم! یعنی اگه پدرم بفهمه، آبروم می ره! الان حتی نمی دونم چی کار کنم، حتی نمی تونم ببرم به یه تعمیرکار نشونش بدم، احساس اضطراب و درموندگی می کنم... احساس می کنم که خیلی بازنده ام... کاش یه راه حلی به ذهنم می رسید... شاید اگه خودم دو میلیون داشتم، و مثلاً فیلم بازی می کردم که میخوام عوضش کنم ازش راضی نیستم، یه کارش می شد کرد... چون دیگه پدرم به من پول لپتاپ بده نیست... بد بخت شدم!

  • میلان

نظرات  (۷)

مراقبت کن خوب
لپ تاپتو آک گرفتی یا دست دوم؟
فکرکنم از جایی که گرفتی واسه تعمیرش سوال کنیم بهتر باشه.
نزدیک مصلی سمت چپ یک تعمیرگاه ایسوس هست لنوو رو هنوز پیدا نکردم!
سلام وبتون خیلی قشنگه اگه باتبادل لینک موافقید خبرم کنید
خب میخوای من اول در موردش سوال میکنم که لنوو داشته باشه بعد ببریم
خب قاعدتا باید باتریش فقط خراب شده باشه نه خودش، حالا خوبه منفجر نشده باتریش.
پاسخ:
دقیقاً منم همین نظرو داشتم! عجب پوست کلفتیه حتی داغ هم نشده بود! نه باتری نه آدابتور! شاید اصلاً خراب نشده باشه! شاید با یه تعمیر درست شه، یعنی خدا کنه...
میخوای بیام ببریمش تعمیرگاه؟
پاسخ:
بیا دستم به دامنت! این لپتاپه خورد و خوارک برام نذاشته! نمی دونم چه کنم! ولی فکر نمی کنم بدون اطلاع والدینم بشه از در خونه بردش بیرون... مصیبتم همینه... شاید بشه فقط باتریشو جدا کنیم ببریم، ولی خود طرف باید یه لپتاپ لنوو داشته باشه، اینو بهش بزنه... اصلاً مخم دیگه جایی قد نمیده...
:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی