دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

روز شانس!

میلان |

امروز دو تا سوتی بزرگ دادم! اولاً که به یکی از دوستای قدیمی روز دخترو تبریک گفتم، بعدش گفتم چه خبر؟ گفت که ازدواج کرده! هیچی دیگه، تازه 5 سال ازمن کوچیک تر بود! :o

دوم اینکه میخواستم کیک درست کنم، آردش کم شد، آبروم رفت خیلی بد شد! ولی مامان بابام هیچی نگفتن...این خودش از صدتا فحش بدتر بود... الانم دارم با لبخند این پستو میذارم... :-)

عیدتونم مبارک...

  • میلان

نظرات  (۶)

سلام
ههه 
بنده های خدامامان باباتون چی میتونستن بگن؟ههه
نوش جان 

یاعلی
  • رایحه ی یاس
  • سلام
    وب مشترکمان را به روز کردیم
    قربه الی الله
    http://dar-masire-zan-boodan.blog.ir/1394/05/21
  • سید محمد تقی سیدی
  • سلام
    هل من ناصر ینصرنی؟
    خیلی به کمک فرهنگی لازم دارم
    لطفا سر بزنید و تکمیلیش رو در وبلاگ بخونید

    عیدتون مبارک
    خوبه چیزی نگفتن وگرنه بدتر میشد
    خوب ..تجربه میشه...
    مبارک باشه..
    عید شمام مبارک :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی