دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

عید مبارک

میلان |

*الان 34 ساعته که نخوابیدم، تو عمرم همچین تجربه ای نداشتم، ولی هیچ احساس بدی ندارم حتی خوابم هم نمیاد...

*احساس میکنم که از این ماه رمضان استفاده کردم، ولی بهتر از این هم میشد استفاده کرد...

*به یک نفر از دوستام گفتم دعام کن! میگه ایشالا هر چی قسمتت باشه اتفاق بیفته! گفتم اگه قرار باشه هر چی قسمتم میشه اتفاق بیفته که خب میخام چیکار دعا کنم!؟

*عید فطر مبارک!

  • میلان

نظرات  (۱۰)

  • منور الفکر
  • روزگارتان آبنباتی...قدم رنجه!
    سلام
    کتابی که دیروز تمومش کردم در مورد خنده درمانی بود نویسنده ش فاطمه شعیبی هست.
    من معمولا از زیادجدی بودن اصلا استقبال نمیکنم! چون زیادجدی بودن شعاع دوستی ها رو کم میکنه.
    دراین کتاب بیان شده که بسیاری از بیماری ها با خنده درمان شده و تاثیر خنده و سرحال شدنمون با خنده برابر با شادابی بوسیله ورزش برابر دونسته واینکه خنده سوخت و ساز بدنمونو افزایش میده رو بیان کرده تاثیر خنده بر قدرت یادگیری و اعتمادبنفس رو توضیح داده و تحقیقات پزشکان در مورد خنده رو توضیح داده.
    اواخر کتاب نوشته بود که نوزادان هرروز حدودا 400با میخندن ولی بررسی ها نشون داده نوجوانان 15 بار یا کمتر در طول روز میخندن
    و با بالارفتن سن میزان خنده به دلیل یه سری مسائلی که در عرف مطرح میشه کمتر میشه.
    اگه دوست داری دانلودش کن بخون.
    الان بابای من زیادی جدی هست و بجز خودم کسی نمیتونه ایشون رو بخندونه! بارها سرزیادی جدی بودن باهاشون صحبت کردم ولی ایشون همیشه در لاک دفاعی هستن! دیشب خلاصه ای از کتابو گفتم(البته جاهایی از کتابو بازگو کردم که میدونم میپسنده!) استقبال بی رغبتی نشون داد! البته من ول کن نیستم و به تلاش ادامه میدم :)))
    :)
    زندگی‌ مانند یک پتوی کوتاه است.
    آن را بالا می‌کشید، انگشت شستتان بیرون می زند؛
    آن را پایین می‌کشید و شانه‌هایتان از سرما می لرزد...

    آدم های وسواسی؛
    مدام در حال تست اندازه پتو هستند و زندگی را نمی فهمند!
    ولی‌ آدم‌های شاد؛
    زانوهای خود را کمی‌ خم میکنند و شب راحتی‌ را سپری می کنند.

    ماریون هاوارد
    پاسخ:
    و خوش بختی مثل یه توپ فوتباله. کلی می دوی که بهش برسی. بعد از اینکه به پات برسه شوتش میکنی...
    گوینده شو نمی شناسم! :-)
    سلام
    دلم خیلی برات تنگ شده
    میخواستم یه چیزی رو باهات درمیون بذارم، یعنی شاید به بقیه به راحتی نگم، شاید که نه، حتما نمیتونم بگم.
    پاسخ:
    سلام.باشه.بهت پیام میدم.
    سلام،
    عیدت مبآرک...
    اون که دوستت گفته واقعیته و بنظرمن دعا نیست، بهش بگو حال نداری دعا نکن، والا!
    پاسخ:
    سلام. عید شما هم مبارک...
  • منور الفکر
  • سری به خانه قدیمی بزنید...
  • مهدی شریفی
  • عیدتون هم مبارک
    پاسخ:
    سلام. عید شما هم مبارک...
  • مهدی شریفی
  • سلام
    تحلیل جالبی بود
    یاد این حدیث افتادم
    مردم خوابند و وقتی می میرند بیدار می شوند

    خوش به حالتون که هم با بیداری بیدار هستید
    حلول ماه شوال و عید سعید فطر رو بهتون تبریک میگم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی