دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

حذف

میلان |

همیشه موقع انتخاب واحد پیش میومد درسی رو که برداشته بودیم، به هر دلیلی بخوایم حذف کنیم، یکی از دوستام میگفت برای حذف کردن همیشه وقت هست، برای درس برداشتن فرصت نیست! ممکنه اون درس ظرفیتش پر بشه دیگه نشه برداشت! ترم پیش من یه درسی رو کاملاً بی دلیل حذف کردم گفتم ترم بعد بر میدارم، الان می بینم که چه اشتباهی کردم!...

یه نفر هم مثل ما چند تا واحد سبک رو نگه داشته برای ترم9، منتها ایشون برای فرار از سربازی این کارو کرده... ولی ما که اصلاً از این نیت ها نداشتیم...

  • میلان

نظرات  (۱)

سلام

این از اون اشتباه هایی که مزه ی تلخش با همه ی وجودم حس میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی