دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

بی عنوان

میلان |

تا الان شارژر لپتاپم از دست این بچه ها دو بار تعمیر رفته! چند بار هم خود لپتاپ از دستشون افتاده بود هیچیش نشده بود، چند روز پیش یکی از دکمه هاشو کندن! یکی دیگه اش هم کج کردن! یه دکمه اش هم معلوم نیست چرا سخت عمل می کنه!؟ چون کوچیکه فکر می کنن تبلته برمیدارن باهاش بازی کنن... خیلی هم دعواشون نمی کردم... ولی هیچ کدوم به بدی این نبود که دیشب پای خودم توتاریکی رفت روش، مانیتورش اتصالی شده... الانم میخام گریه کنم... خیلی با لپتاپم بد کردم داره گریه میکنه...

  • میلان

نظرات  (۴)

:))))
هههه :)
وای لپ تاپ بیچاره...
اصن هروسیله ای که خوش دستو در دسترس باشه آخروعاقبتش همین میشه! باید لپ تاپ مغرورباشد! دور از دسترس!!!
به لپ تاپتم بگو گریه نداره که تقصیرخودته آخه لپ تاپ انقد نمکی میشه؟!!!

پاسخ:
راست میگی راحت تو کیفم جا میشه و سنگین نیست.خوش دسته...
یعنی انقدر نمکه لپتاپم؟!!:-) طفلکی...
  • مهدی شریفی
  • با سلام
    چند وقتی است که استقبال سابق از وبلاگم نمی شه
    لطفاً اگه ضعفی در کار می بینید بیان کنید تا اصلاح بشم و یا پیشنهادی تا ان شاء الله بهتر بتوانم معارف مربوط به حضرت زهرا رو در قالبی جدید عرضه کنم
    ضمناً میزان حضور شما در وبلاگ حقیر چقدر است؟
    اگر به میم شین سر می زنید با چه هدفی می آیید؟
    وقتی مطالب بنده رو مطالعه می کنید چه حسی دارید؟
    ممنون می شم که پاسخ دهید و راهنمایی کنید
    التماس دعا
  • لولا پالوزا
  • وای من بودم یه دعوای حسابی با بچه ها راه مینداختم >_<
    بعدم خب لپ تاپ خودت بوده دلت خواسته لهش کنی:)
    پاسخ:
    آخه موضوع اینه که دلم نمی خواست لهش کنم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی