دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

دوستان...

میلان |
یه آقایی رو می شناختم، خیلی به پدر مادرش میگفت شما به من زنگ نمی زنید و حالم رو نمی پرسید و این حرفا، در حدی که با خواهر برادرش هم قهر! کرده بود که چرا دیر دیر به من زنگ میزنید... به نظرم کارش مسخره می اومد. بعد ها کشف کردم که تو خونه خانمش دائماً بهش تیکه میندازه و با کنایه باهاش حرف میزنه که خونواده ت بهت اهمیت نمیدن. اون هم تنها چاره ای که می بینه همینه، بهش حق دادم...
یکی از دوستام منو عروسیش دعوت کرد منم داشتم می رفتم ولی یه مسئله دقیقه 90 پیش اومد نشد بریم... بعد ها دوستم با بغض و ناراحتی و دلخوری به من زنگ زد که پیش شوهرم سر افکنده شدم، درحالیکه من تمام تلاشمو کرده بودم! بعد ها اونم کشف شد که شوهرش یک سره حرفای کنایه ای بهش می زنه که دوستات پشتت نیستن و ...
برای بعضی از آدما از همین تریبون اعلام تأسف می کنم. چون تصور می کردم که زن و شوهر باید پشت هم باشن دوست هم باشن. نه اینکه به هم فخر بفروشن که من کسی دارم که پشتم باشه و تو نداری...
  • میلان

نظرات  (۶)

  • محمد مهدی یوسفی
  • چه مبارک سحری هست و چه فرخنده شبی
    آن شب قدر که مهمان علی (ع) باشی و بس
    هنر زندگی همین است..
    ههه چه جالب سه نظر یه هویی! یه زمان! اصن کف کردم!
    پاسخ:
    راست میگی منم تعجب کردم... :-)
    سلام،
    هرکس به دیگری پز چیزایی که داره بده و زیادی از دوستان یا خانواده ش تعریف کنه و ازجان فشانی هاشون بگه خب کاملا طبیعیه که در شرایط عکس گفته هاش طرف مقابل میزنه توو سرش!
    اصولا واسه هرکی فخرفروشی کنی داره واست! میاد واست!
    پاسخ:
    سلام. درست میگی طبیعیه! :-|
  • خرید اینترنتی
  • ازش جدا شه 
    یه سر به وبلاگ زن و شوهری ما هم بزن !!  کسی که به همسرش طعنه بزنه که باید سرشو ببری ... :D

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی