دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

بی عنوان

میلان |
زمانی که من کنکور دادم، یکی از اقوام ما هم کنکور داشت، ولی اصلاً باباش اجازه نمیداد که دانشگاه بره! با وجودی که پسر بود، درحالیکه بابای من میگفت خارج از ایران هم قبول شی، میذارم بری، تو فقط درس بخون! من باخودم میگفتم که اون به چه امیدی درس میخونه؟! اون که نمیتونه بره دانشگاه... اون درس خوند یکی از بهترین دانشگاه های تهران یکی از بهترین رشته ها قبول شد مخ باباشو زد، پول خوابگاهش هم گرفت رفت! من ولی خیلی بد درس خونده بودم که خدا رحم کرد فقط روزانه قبول شدم! اما خب توقعم از خودم بالاتر بود!
اصلاً رو ابرا سیر میکردم، میخواستم از ایران برم... ولی الان که خیلی چیزا رو دیدم، دیدگاهم تغییر کرده، خیلی هم دوست ندارم از ایران برم، فکر میکنم اگه قرار باشه تحصیل کنم بهتره تو ایران باشم، و مثل یه بازنده رفتار نکنم...
  • میلان

نظرات  (۴)

  • آدم ارغوانی
  • چه جالب!
    منم الان تو همین شرایطم که واقعا واسم سواله بعضی دوستام چرا درس میخونن!
  • مهدی شریفی
  • سلام
    با دعاهای مادر به شبم
    ضمناً امشب یک دل نوشته به صورت ثابت با عنوان مژده قرار داده می شه
    خوشحال می شم بخونید و نظرتون رو درباره ی این دل نوشته  بفرمایید
    التماس دعای فراروان
    اگه کمتر سر می زنم به شما وقتم محدودِ
    شب های قدر بنده رو از دعای خیرتون محروم نکنید
    یا علی
  • محدثه انصاری
  • خوب زیادی اعتماد به نفس و محدودیت نداشتن این بلا رو سر آدم میاره . اون آقا به خاطر اینکه محدود بوده و دوست داشته به دانشگاه بره خیلی بیشتر شما تلاش کرده اما شما خیالتون تخت بوده که هر جایی میتونید دانشگاه برید
    سلام
    چه جالب.
    چرا تلگرام نصب نمیکنی؟
    یه گروه کتابخوانی زدم، اسمش باغچه کتابه ، دوستانی که مطمئن بودم کتاب میخونن رو اد کردم چون 8تا قانون به عنوان قانون اساسی گروه داره، سعی کردم قوانین جوری نوشته بشه که زیادوقت کسی رو نگیره، هازی هم هست زیادکتاب میخونه اومدی با خود واقعیش بیشتراشنا میشی، شمام نصب کن بنظرم جالب باشه برات، تالارگفتمان هم در کنارش داره تا نقطه نظرات اعضا در اون نوشته بشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی