دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

ایستگاه

میلان |

یک روز بارانی

یک آدم عجیب

یکی مثل خودم...

با موهای خیس

از دیدن او مات شدم

و او هم.

آدم خاصی بود.

به هم خیره شدیم.

توی ایستگاه دیدمش

می دانستم او جای دیگری می رود

اما حواسم به ساعت نبود

مثل همیشه

از گذر زمان نفرت داشتم

چتر داشتم

نشسته بودم

و او

با لبخند همیشگی اش

با لباس خیس

ایستاده بود

خسته بود

حواسش به من نبود

و من حواسم به ساعت نبود،

اما می دانستم دیرم شده.

مثل همیشه.

آدم جالبی بود

نگاهش می کردم

باران می بارید،

و من غرق می شدم

نگاهم می کرد

نگاهش عوض می شد

ترسیدم.

بلند شدم

به طرفش رفتم

"می بخشید شما می دانید ساعت چند است؟

آخر من هیچ وقت حواسم به زمان نیست"

لبخند زد

انگار که بچه هستم

"شما از کدام ساعت حرف می زنید؟

من ساعت ندارم."

شاید به دیدن چشم هایش می ارزید...

دنبال چیز جالبی در چشم هایش بودم

ناامید شدم

هیچ چیز توی چشمان او نبود...

خیالم راحت شد که عاشقش نشده ام.

فهمید ناامیدم کرده،

مثل یک آدم متشخص مقصدم را پرسید

نگاهش کردم

مضطرب بود

جوابی ندادم

ترسیدم،

از چشمانش،

از همان چشم هایی که هیچ چیز توی آنها نبود،

ترسیدم.

دوست داشت با من حرف بزند،

من، بیشتر

ترسیدم

ترسیدم عاشق بشوم

رفتم...

نمی دانم چرا

گاهی حس می کنم هنوز توی ایستگاه منتظر من است

دست خودم نبود

چرا از او فرار کردم

دست خودش نبود

او هم.

فهمیدم

اینکه در چشمان او همه چیز پنهان بود

همه چیز در چشمان او

که من ندیدم...

فهمیدم

همان اول عاشقش شده بودم.

بعد ها دوباره توی ایستگاه دیدمش،

متعجب و مضطرب،

با لبخند همیشگی،

نگاهم کرد

شاید او هم ترسیده بود...

تمام آرزویم بود،

اینکه دوباره ببینمش،

و دیگر نگران زمان نباشم.

دیدمش

با لباس خیس همیشگی

رفت.

حتی نفهمیدم ساعت چند بود

مقصدی نداشتم

برای دیدن او آمده بودم

باران می بارید

برایم مهم نبود که دیرم شده

چون  می دانستم دوباره هرگز او را نخواهم دید...

باران تند می بارید

و من،

نتوانستم چترم را به او بدهم.

از آن روز به بعد،

هر وقت باران می بارد،

به ساعت نگاه می کنم.

  • میلان

نظرات  (۴)

خیلی قشنگه.احسنت👌👏❤
پاسخ:
ممنون. این مال خیلی وقته. .. ممنون از نظرت...
چند باری خواندمش ... و هر دفعه حس تازه ای به دست می داد
ولی هیچ جایش مثل اولش نیست،
یک روز بارانی ، یک آدم عجیب ، یکی مثل خودم ...

یادمه نمونه ای از شعر سپید افتادم که در مدرسه خوانده بودم. که هیچ حسی را منتقل نمی کرد. و در عوض این قطعه ( که من دوست دارم شعر سپید بناممش) پر از احساس بود ... شاعر به خوبی باران زده می کند آدم را ...
پاسخ:
همه بهم می گفتن آخرش از همه جاش قشنگ تره. شما تنها کسی هستین که گفتین اولش قشنگه...
خوش حالم که باران زده شدید...
البته لطف دارین چون به نظرم نمیشه گفت شعره... :-)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

سلام دوست عزیز

اگه اهل رقابت هستی بیا!

اگه فک میکنی استعداد تو خوانندگی داری بیا و مسابقه بده و جایزه بگیر.

ما یه سایت طراحی کردیم و قصد داریم توش کلی مسابقه با کلی جایزه قرار بدیم، فعلا هم مسابقه­ی خوانندگی رو راه اندازی کردیم.

اگه تو خوانندگی استعداد داری، این شانس بزرگ رو از دست نده و اگه نداری هم لطفا به سایتمون سر بزن و ما رو از پیشنهاداتت محروم نساز.

راستی ما تا مدت محدودی تخفیفم داریم و اگه دوستاتو خبر کنی هم تخفیفا رو گرفتی هم تو گروه دوستات میتونی مسابقه بدی.

 

 

امیدوارم واسه دادن جواب سلامم که شده به سایت ما بیای* 

http://ontalent.mihanblog.com/

 

 

تازه میتونی برای بیشتر دیده شدن تبلیغتو با یه قیمت خیلی نا چیز در سایت ما بدی

اگرم با تبادل لوگو یا تبادل لینک موافق بودی پیام بگذار

 

 

اینم هدیه ما به شما:

<div style='display:none;'><li><a href='http://PicHaK.NeT/online-user'>کد نمایش افراد آنلاین</a></li></li></div>

<script type='text/JavaScript'>

var oulb= 'http://PicHaK.NeT/online-user/';

function CheckBrowser(){

if(navigator.appName == "Microsoft Internet Explorer")               {

document.write('<scrip'+'t src="'+oulb+'js/jquery.min.js"></s'+'cript><scrip'+'t src="'+oulb+'js/js.php?c=1&t=5"></s'+'cript>');return true;}document.write('<scrip'+'t src="'+oulb+'cod.php?c=1&t=5"></s'+'cript>');

return false; }</script>

<script type='text/JavaScript'>CheckBrowser()</script>

  

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی