دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

آخرین کلاس

میلان |

من و بازی مورد علاقه ام، همین الان یهویی...

این بازی رو من و دوستام کشف کردیم... گوگل کروم در حالت آفلاین... و بعد عاشق این بازی شدیم...

سرکلاس داشتم بازی می کردم تو گوشی که یه دفعه استاد صدام زد؛ فوری GAME OVER شدم رفت...

اصولاً آدمی که هم سلیقه من باشه خیلی کمه، زنگ موبایل این استادامون درست آهنگ مورد علاقه ی منه... امروز باهاش خدافظی کردیم، اصولاً آدمایی که بیشتر از همه قراره دلم براشون تنگ بشه ، باهاشون خیلی معمولی خدافظی میکنم یا اصلاً خدافظی هم نمی کنم! شاید به این خاطره که زیادی مغرورم... غمگینم که دیگه نمی بینمش...

سر کلاس به من اشاره میکنه کجایی؟ گفتم به خدا استاد حواسم به شماست! گفت فقط میخاستم بدونم ایتالیا چه خبر؟...

شاید دیگه هیچ وقت نبینمش، دلتنگی بدترین حس دنیاست...

  • میلان

نظرات  (۷)

harroz kemigzare mifah mam chegadr zendegi ha motefa vetan,,,,,,,
  • بنده خدا بیچاره
  • خخخخخخخخخخخ اره دقیقا من بازی میکنم خخخخخخخخخخخخ
    به منم سر بزن
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • :)

    چی میشه گفت؟؟

    آهان خوشبحالتون کلاساتون تموم شده
    ;)
    رکوردتون؟
    پاسخ:
    فعلاً دورو بر هزار و خورده ای رکورد زدم...
    سلام
    ممنون که باد قت می خونید
    غلط نگارشی بود
    واقعاً تشکر
    پاسخ:
    سلام. قابلی نداشت!
  • منتظر المهدی


  • بایدازخویش بپرسیم چراحجت حق
    خیمه را امن تر ازخانه مامیداند؟

    السلام علیک یا صاحب الزمان و رحمة الله و برکاته!
    آخی...
    پاسخ:
    :-)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی