دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

تبلیغات

میلان |


من اصولاً طرف تبلیغات هستم. چون هدفشون تغییر نگرش ما درباره چیزهاییه که ما بهشون نظری نداریم. یا حتی نظر بدی داریم. اما همیشه سعی می کنم که هیچ توجهی به تبلیغات نکنم. اجازه میدم اون کار خودشو بکنه. منم به وظیفه خودم عمل می کنم. وظیفه من نخریدن وسایل غیر ضروری و خریدن یک نوع از هر وسیله ی ضروری!

از شخصی شنیدم که در کشور آمریکا شامپویی تولید شد که قیمتش خیلی بالا بود(خیلی بالا!) در آگهی تلویزیونی گفته شد که یک خانواده بخره و امتحان کنه! نتیجه رو به بقیه بگه. حدود صد خانواده خریدن و فهمیدن که هیچ تفاوتی با سایر شامپوها نداشت!

حقیقت تلخیه که تبلیغات روی روح و روان آدما اثر میگذاره. اما اجازه این کار دست خود ماست. من به آگهی ها صرفا به خاطر اینکه ارزش مادی زیادی برای اون ها در نظر گرفته شده و خلاصه پول زیادی براشون خرج شده نگاه می کنم. چون خرجش خیلی بالاست و زمانش کوتاهه جذابیت های زیادی داره. به همین خاطر طرف تبلیغاتو می گیرم. چون اون وظیفه شه. ما هستیم که وظیفه خودمونو نمی دونیم!

  • میلان

نظرات  (۶)

بله صدرصد :)
شما که عزیزمایی استاد مایی :)
پاسخ:
اختیار دارین :-)
تبلیغات خوب است |:
پاسخ:
بحث سر اینه که ضمیر ناخودآگاه هم میتونه آگاه بشه همین!
ما خودمونو تحویل نگیریم کی بگیره:)
پاسخ:
یک ریاضی دان باید خودشو تحویل بگیره!
البته اگه بشه روی من اسم ریاضی دان گذاشت! شما از ما اوستا تری!
اونا میخوان محصولشون در ضمیر ناخودآگاه ذهنمون حک شه تا درموقع خرید ناخودآگاه به سمت انتخاب محصول برند اونا بریم..اما تا حالا نتونستن روی ضمیرناخودآگاه من تاثیر بذارن شاید ضمیرناخودآگاه ندارم:)

پاسخ:
منم همین طوریم ما نه که خیلی باهوشیم ، ضمیر ناخودآگاهمون هم آگاه کردیم!
تبلیغات سرمایه گذاریه اما بدیش اینجاس که وقتی دوبار بیشتر تبلیغ یه کالای خاصی پخش میشه دیگه اصلا جذاب نیس!
شاید برات جالب باشه خواهر زاده از بس از 6-7ماهگی تا نزدیک دوسالگیش تبلیغات تلویزیونو میدید رفته بودیم مشهد دیدیم داداشم بلند بلند میخنده و خواهرزاده م بغلشه گفتم بگو ماهم بخندیم!گفت :از جلوی هربانکی رد میشیم این بچه شعار تبلیغاتیشو میگه مثلا بانکِ...بانک فردا ! بانکِ...نماداطمینان! بانکِ...بانک همه مردم ایران! هرجا سخن از اعتماد است نام بانک....... میدرخشد!!! 
پاسخ:
چه بامزه!
کاملاً درست می گی. برای اینکه روی ذهن ما عمیقاً حک بشه، اونو چندبار پخش می کنن که بعضاً از جذابیتش کم میشه و دیگه مسخره میشه...
  • کمی بودن ...
  • آیاکسی که حادثه ای بدبرای اواتفاق می افتد نمیداند

    که کسی جزمن نمی تواند آن مشکل رابرطرف کند مگربااجازه من؟!

    حدیث قدسی
    پاسخ:
    متشکرم...
    واقعاً کلام آرامش بخشی بود....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی