دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی


در کشور آمریکا رکورد خرید لباس و در واقع اسراف لباس از همه بالاتره! به عقیده من یکی از علت های این موضوع اینه که اونجا تبلیغات خیلی وسیع و پیشرفته است. اینکه ما در مواقع نیاز به فروشگاه ها سر بزنیم، یک فرهنگ بسیار عالیه که در خیلی جاها وجود نداره. حتی در کشور ما هم دیگه کم کم داره از بین میره. بین خانما تب خرید لباس و بین آقایون هم تب وسایل تجمل گرایانه که خیلیامون به چشم میبینیم. چه اشکالی داره که آدما کمی دغدغه مند باشن. با یک خرید به موقع و صرف نیاز آدما خیلی خوشحال تر میشن. تا اینکه هر چی تو خونه چشم بگردونن ببینن همه چیز دور و برشون هست.

شخصی رو میشناسم فقط به خاطر اینکه دیگران نگن نداره، حاضره چیزایی بخره که هیچ احتیاجی بهشون نداره! درست عکس من که از خرید اصلاً خوشم نمیاد و به مرور زمان برای خودم لیست خرید مینویسم. گاهی این لیستا رو گم می کنم و گاهی نگه می دارم با یک لیست بلند بالا می رم خرید! به نظر من این فرهنگ صحیح خرید ربطی به داشتن یا نداشتن نداره! اتفاقاً کسانی که کم تر دارن از این فرهنگ بیشتر برخوردارند!

  • میلان

نظرات  (۲)

ای بابا :)
پاسخ:
:-)
بله دیگه
یادمه از امام علی یه جا خونده بودم که آدم باید از نعمت هایی که داره خوب استفاده کنه..
پاسخ:
کاملاً
متشکرم که با این حرف ، سخن بنده رو ارزش بخشیدی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی