دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

یکی از استادامون برامون کتابی گرفتن که از خود نویسنده به دست ما رسیده؛ که از قضا خود ایشون داخل کتاب یه چیزایی یادداشت کرده؛ برای من خیلی هیجان انگیز بود که یادداشت مستقیم نویسنده رو بخونم. بنابراین اون کتاب که دست نوشته نویسنده رو داشت خودم برداشتم. و خدا رحم کرد که خودم برداشتم؛ چون یکی از همکلاسی هام گفت من اگه باشم پاکش میکنم خودم مینویسم... فکرشو کن میخاست دست خط نویسنده کتابو پاک کنه!!!! 

یه رسم خیلی خیلی خوبی تو کشورهای اروپایی هست که نویسنده های معروف کتاب ها میرن تو کتابفروشی ها که کتابهای مردم رو امضا کنن... از وقتی که این موضوع رو فهمیدم دلم میخاد برم تو کتابفروشی های اروپا کتاب بخونم... 

البته راستشو بگم از هر نویسنده ای هم امضا نمیگیرم. مثلا به جز تعداد معدودی از رمان نویس ها رو دوست ندارم. بیشتر همین کتابای علمی و درسی منظورمه. کتابی که باهاش انس بگیری؛ روزگارت با اون کتاب بگذره؛ یا اینکه اون نویسنده یه استاد باسواد باشه؛ چطور کسی میتونه کتابی که دست نوشته ی چنین نویسنده ای روش باشه رو ندیده بگیره؟؟؟؟

  • میلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی