دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

جزوه

میلان |

سه تا از هم کلاسی های جدیدمون معلم هستن که بین 10 تا 20 سال پیش کارشناسی شونو گرفتن. یکی شون همش به من گیر میده که چرا جزوه نمی نویسی؟ جزوه ننوشتن منم داستان شده... ولی یه هم کلاسی مشابه من هست که فقط اون منو درک میکنه. من ترجیح میدم گوش کنم تا حداقل 80 درصد از حرفای استادو بفهمم. ولی وقتی که جزوه می نویسیم فقط حواسمون به جزوه است! و جزوه نویس ها اعتراف میکنن که حداکثر 50 درصد می فهمن! تو دبیرستان یه معلم داشتیم که به زور باید سر کلاسش جزوه می نوشتیم! در واقع کم شدن معدل من تو سوم دبیرستان از همین موضوع نشات گرفت. و تازه میگفت جزوه ته دفتر باشه و تمرینا اول دفترتون! کلا تو کلاسش عذاب میکشیدم. می گفت نمره هاش همیشه 20 بوده فقط به خاطر این روش! ولی این روش فقط براى خودش کارساز بود... همیشه از کارای معلمه لجم میگرفت. بخاطر همین از جزوه متنفرم... خیلی روش ها میشه به کار بست تا جزوه جمع بشه کلا! مثلا به قول یکی از استادا این موبایلایی که اختراع شده از تابلو عکس بگیرید...

  • میلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی