دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

لحظات آخر

میلان |

چند روز دیگه کنکور ارشده؛ و من اصلاً انگار نه انگار... 7فروردین که فهمیدم یک ماه بیشتر به کنکور نمونده، سر تا پا استرس شدم و 7 ساعت درس خوندم! برای من که بی سابقه بود...

لحظات آخر خیلی مهم هستن؛ چون به مرور اختصاص داده میشن؛ و حتی جایی خوندم که رتبه سه کنکور ارشد گفته بود که موفقیتم رو مدیون مرور های کافی هستم!

الان مدت ها بود که نیومده بودم نت که حتی ایمیل هامو چک کنم، ولی این چند روزه اصلاً درس نخوندم...

خیلی سخته که مطمئن باشی که خوندی؛ ولی مطمئن نباشی که قبول میشی؛ و خیلی سخته این همه وقت درس بخونی و فقط 4 ساعت امتحان پس بدی!

اگه یه روزی رئیس یه دانشگاه می شدم، آزمون ورودی ش رو تو چند تا آزمون برگزار می کردم؛ نه فقط توی یک روز!

سال گذشته کنکور مدیریت کسب و کار، ( که من میخام شرکت کنم) ریاضی عمومیش انقدر آسون بود که یه لحظه از خودم پرسیدم نکنه اشتباه پرینت کردم... مثل این بود که یکی از استادای معمولی مون (نه سخت گیر و نه راحت) یه امتحان از ریاضی عمومی 1و2 گرفته باشه؛ البته سه سؤال از معادلات دیفرانسیل توش بود که من اصلاً یادم نبود...

این که خوندم شکی نیست؛ ولی سؤالات کنکور یه مدل خاصی هستن، مثلاً اگه برای جواب دادن یک سؤال سه تا چیز لازم باشه که آدم بدونه، من اون سه تا چیز رو بلدم ولی نمی تونم کنار هم بذارم و به جواب برسم... اعتماد به نفسم رفته پایین... خدا کنه روز کنکور این طوری نباشم...

  • میلان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی