دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

دایره ها

میلان |

یه سوال نوشته بود سه تا دایره دو به دو و هر سه با یه دایره ی بزرگ مماسند. و نسبت شعاع ها رو میخاست. خدا میدونه چند تا شکل کشیدم اخرم نتونستم دربیارم. سه تا دایره تو یه ردیف کشیدم. سه تا دایره تو هم کشیدم بعد دیدم نمیشه.... یعنی بعضی وقتا حس میکنم دیگه مخم کار نمیکنه بخاطر اینکه بعد از اینکه جواب رو دیدم فهمیدم صورت سوال خیلی واضح توضیح داده بود ... اعتماد به نفسم صفر میشه تو این شرایط... من کنکور قبول میشم یعنی؟؟؟

  • میلان

نظرات  (۵)

  • پیمان محسنی کیاسری
  • خوب! بعد از این که امروز تو وبلاگم نظر گذاشتین خیلی به سلول‌های خاکستری مغزم فشار آوردم که این وبلاگ رو قبلاً کجا دیده بودم؛ و حافظه همراهی کرد :)

    اگر لینک سوالات (یا جوابیه) هوش کنکور رو دارین ممنون می‌شم بهم بدین. خیلی از این جور سوالات خوشم می‌آد 
    پاسخ:
    من خودم با عنوان gmat جستجو کردم. ( هوش و استعداد تحصیلی ) و البته پاسخ نامه تشریحی شو باید دانلود کنید. قسمت حل مسئله و کفایت داده اش سؤالات جنجالی زیاد داره منم خوشم میاد. متأسفانه لینک هاشو ذخیره نکردم! اگه دیدم سعی می کنم بفرستم یا قرار بدم تو وبلاگ.
  • پیمان محسنی کیاسری
  • این یک حالت از «مسئله آپواونیوس» هست. و یک مدل سادشه
    تونستین حلش کنین یا راهشو بگم؟
    پاسخ:

    مسئله آپواونیوس نشنیده بودم، یکی از سؤالای هوش کنکور بود، بعد از دیدن پاسخ تشریحی فهمیدم تصورش خیلیم آسون بوده... سه تا دایره رو باید مثل سه تا شیرینی کنار هم می چیدیم... آره دیگه مجبورم حلش کنم!!! :-)

    حتما قبول میشی
    گاهی وقت ها آدم نیاز به یه استراحت مختصر داره
  • موسیقی آذربایجان
  • همه بعضی وقت ها اینطوری میشن زیاد مهم نیست ...
  • تقویم سررسید 96
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی