دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

دست نوشته های دانشجویی

این یک وبلاگ شخصی است.

از این انتگرال گرفتن ها تنها سودی که عایدم شد این بود که همه چیز میتواند برگردد...

طبقه بندی موضوعی

شنبه

میلان |
دیگه امروز رکورد زدم. 40 دقیقه سر امتحان میان ترم دیر رسیدم! ولی استاد هیچی نگفتن. آخرش هم گفتن وقت همه تون تموم شده به جز خانم میلان! اصلاً ماهه! یه دونه است!
ترم پیش شنبه ها رو خیلی دوست داشتم، اما این ترم دوستشون ندارم. چون وقتی شنبه ات تعطیل باشه تا آخر هفته حس تعطیلی داری...
انگار ترم پیش من 3 واحد رویا پاس کردم...
  • میلان

نظرات  (۸)

  • فاطمه سادات
  • چرا؟؟
    منم همیشه دیر میرسم!!
    همه جا!
    پاسخ:
    انگار یه واکنش شرطیه...
    سه واحد رویا؟؟؟
    پاسخ:
    آره دیگه همه ش سر کلاس خواب بودم، تو رویا بودم...
    بازم سلام. شما درست فکر میکنین. به همون میگن لوگو. اما معمولا تا اونجا که من دیدم رسم بر این هست که یه طوری سعی میشه همون تصویری که شما گفتین رو هم کنار آدرس قرار بدن. اگرم نشد لااقل نمادی رو قرار میدن که تداعی کننده برندشون باشه.
    سلام
    چه خوب...دستش مرسی
    راستی ممنون واسه سوالت سوال منم جواب داده شد.
    پاسخ:

           نفهمیدم کدوم سؤالو گفتی!!

    سلام. اون اسمش لوگو هستش. یه عکس 16*16 پیکسل هست که نماد سایت هستش و خب خیلی از وبسایت ها دارند و در واقع یه نماد هست برای سایت یا شرکت یا ...
    اما خب وبلاگ ها خیلی کم ازش استفاده میکنند.
    برای اینکه شما هم داشته باشین باید:
    1. اول طرحش رو توی ذهنتون ترسیم کنین. مثلا من چون اسم وبلاگم "پنجره مجازی" هستش برای خودم یه پنجره سیاه رنگ که پایینش یه پایه شبیه به مانیتور داره، رو طراحی کردم. مثلا آیکون گوگل یه علامت g هستش که کنار آدرسش همیشه پیداش میشه.
    2. حالا چطوری این عکس فسقلی رو بسازیم؟! فتوشاپ یا هر نرم افزار طراحی عکس که میتونه این عکس 16*16 رو براتون ایجاد کنه. راحتر از فتوشاپ هم هست که این سایته:
    http://www.favicon.cc/?
    توی این سایت راحت میتونین آیکون خودتون رو با ابزارهایی که داره طراحی کنین. آخرش توی سیستمتون ذخیره اش کنین. حتی پیش نمایش هم داره و خیلی کار رو راحت کرده.
    3. بعد از طراحی این عکس فسقلی یا همون آیکون، شما باید مثل عکسهایی که وبلاگنویس ها آپلود میکنند تا در پست هاشون به نمایش دربیاد، این آیکون رو آپلود کنین و آدرسش رو نگه دارین تا در مرحله بعد استفاده کنین. من این فضای آپلود رو پیشنهاد میدم که فرمت آیکون یعنی: .ico رو پشتیبانی میکنه. چون آیکون شما دیگه JPEG نیست:
    http://www.axgig.com
    5. بعد از آپلود، آدرس عکس رو در این کد قرار بدین:

    دقت کنین که مثلا آدرس آیکون من بعد از آپلود این بوده:
    http://www.axgig.com/images/52545853712374303344.ico
    یعنی مال شما هم باید شبیه این باشه تا در کد اچ تی ام ال بالا قرار بدین. بهتره این کارهارو در یک فایل نوت پد انجام بدین و در آخر بزارین در قالب وبلاگ.
    6. دیگه کار تموم شده. حالا فقط باید این کد آماده شده رو در قالب وبلاگتون قرار بدین.
    جای این کد هم بهتره خط دوم قالب باشه. یعنی شما خط اولتون احتمالا اینو نوشته:

    آخر خط یه اینتر بزنین تا خط جدید ساخته بشه. بعدش کد آماده شده رو کپی کنین. بعد ذخیره قالب و تمام.
    این کامنت رو حذف نکنین تا بتونین شما هم آیکون بسازین. چون اینطوری من خستگیم برای این کامنت در میره :-)
    پاسخ:

           متشکرم بابت این کامنت طویل! و البته بهش عمل میکنم ببینم بلد میشم!؟

    استاد ِ عادل ...
    سلام ممنون که به وبلاگم سر زدید.
    امیدوارم بازم به وبلاگ من بیاید.

    ست آپ - مجله خبری و آموزشی کامپیوتر
    setup-mag.blog.ir
    خوش به حالتون
    پاسخ:
    نگفتید به خاطر چی؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی